Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oo koskaan kokeillu nuuskaa, kahviakaan ei moneen vuoteen.

Ja se on jo häpeä:p
Edit. Jumalauta joku 9tunnin hiljaisuus. Kuka on kuollut, no mun eno kuoli männä viikolla. Ukki haudataan viikonloppuna ja sit tuli tää enon, ei niin yllätyksellinen pois meno. Kuolema kulkee suvussa.

Edit2.
Tilasin tinausapurin. Eli suurennuslasi, pari hauenleukaa, ja metallia taivuteltuna. Oli tarkastettu tullissa, kuulemma sisältää akkuja tai nesteitä tai puukkoja. Jännää.

Oliskin ollut puukkoja niin oltais päästy asiaan. Mä sain viikonloppuna tälläisen http://www.clasohlson.com/uk/Asaklitt-Folding-Knife-and-Steel/31-5525, aika jämäkän tuntuinen noin halvaksi, voi runnoa ja runtata täysiä kun ei tosiaan minkään arvoinen.
Bonuksena oli pussissa mukana teroituspuikko, vielä ihan asiallinen sellainen.

Viimeksi muokattu:
Missä Kajsnatar.
Kämpällä syömässä iltapalamössöä! Mikäköhä sattuma tuolla oli, hyvä ettei hammas lohennu.
Meinas tulla katasrohvi ja riisi tilanne! Unohin mössöstä kaurahiutaleet :( Tajusin siinä vaiheessa ku valuttelin mössöä blenderistä lautaselle. Eipä ne kaurahiutaleet ois lautaselle alkuun mahtunukaan. Sen verran isompi annos, että ois varmaa menny pitkin pöytiä ja lattioita jos ois hiutaleet ollut vielä matkassa! Fiksuna ja hyvä ruokaisena tyttönä korjasin tilanteen nopeasti tyhjentämällä vähä lautasta ja lisäämällä kaurahiutaleet mössön joukkoon :) Eipähän pääse rimpula laihtumaan! Kohta joutuu nostaa 84kg sarjassa tällä menolla! Onneks on vielä muutama kilo varaa 72kg, joten ehkä mä siihen sarjaan mahun. Tuntuu lokakuun alun kisaaminen 63kg sarjassa jotenki kaukaselta tällä hetkellä :D

No ku ei jaksas ostaa vaatteita. Ei oikee innosta mikää shoppailu, nii pare pysyy sen kokosena että entiset mahtuu päälle. Joten ei ainakaa 84+ asti saa mennä :D
On ehkä saattanu tulla tommonen tilanne vastaan joskus. Ei kai se nyt iha kaameeta oo ollu, ku ei ainakaa tunnu traumoja olevan :D Tai sit ei oo ollu tommosta tilannetta.... :D

Eli miehen nuuskaaminen ei olisi mikään täydellinen turn-off,jos hoitaa nuuskaamiset sillain fiksusti ettei tuu suuteloo niin että just ennen heitetään mälli pois huulesta. On mulle sanottu että hyi mutta siihen se onkin jäänyt, ei ole kukaan pahemmin urputtanut. Kai ne laskenut 1+1 kuinka paljon pidempi pinna mulla on nuuska suussa:ruoska:

Eli miehen nuuskaaminen ei olisi mikään täydellinen turn-off,jos hoitaa nuuskaamiset sillain fiksusti ettei tuu suuteloo niin että just ennen heitetään mälli pois huulesta. On mulle sanottu että hyi mutta siihen se onkin jäänyt, ei ole kukaan pahemmin urputtanut. Kai ne laskenut 1+1 kuinka paljon pidempi pinna mulla on nuuska suussa:ruoska:
Ei se ainakaa mulle oo. Tupakointi pahempi turn-off!

Taas vaihteeks semmonen aamu, et mikään ei mee putkeen :mad: Bussi oli etuajassa > Venaa lumisateessa uutta > Tuut keskustaan ni siel sataaki jo vettä > tuut toimistolle ni kahvikoneesta on maito loppu..

Back
Ylös Bottom