Måbsi näyttää hylänneen meidät kuntit ja minkit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi olet nakki?Ich bin ein Frankfurter.
Varmaankin tsykiatri on näin suåsitellut.Måbsi näyttää hylänneen meidät kuntit ja minkit?
Ich bin ein Frankfurter.
En oo koskaan kokeillu nuuskaa, kahviakaan ei moneen vuoteen.
Tilasin tinausapurin. Eli suurennuslasi, pari hauenleukaa, ja metallia taivuteltuna. Oli tarkastettu tullissa, kuulemma sisältää akkuja tai nesteitä tai puukkoja. Jännää.
Ei hirveesti kiihota mikään kissanpaska huulen alla.Ja se on jo häpeä:p
Ei kissanpaskaa vaan mustaa kultaa, eikä se ole kiihoitus tarkoitukseen nus nusEi hirveesti kiihota mikään kissanpaska huulen alla.

Kämpällä syömässä iltapalamössöä! Mikäköhä sattuma tuolla oli, hyvä ettei hammas lohennu.Missä Kajsnatar.
Eipähän pääse rimpula laihtumaan! Kohta joutuu nostaa 84kg sarjassa tällä menolla! Onneks on vielä muutama kilo varaa 72kg, joten ehkä mä siihen sarjaan mahun. Tuntuu lokakuun alun kisaaminen 63kg sarjassa jotenki kaukaselta tällä hetkellä :D
Varmaankin tsykiatri on näin suåsitellut.
Ei se ainakaa mulle oo. Tupakointi pahempi turn-off!Eli miehen nuuskaaminen ei olisi mikään täydellinen turn-off,jos hoitaa nuuskaamiset sillain fiksusti ettei tuu suuteloo niin että just ennen heitetään mälli pois huulesta. On mulle sanottu että hyi mutta siihen se onkin jäänyt, ei ole kukaan pahemmin urputtanut. Kai ne laskenut 1+1 kuinka paljon pidempi pinna mulla on nuuska suussa![]()

Bussi oli etuajassa > Venaa lumisateessa uutta > Tuut keskustaan ni siel sataaki jo vettä > tuut toimistolle ni kahvikoneesta on maito loppu..