Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ryhmäseksiä, siihen tää aktiivisuus johtaa, se on melkein saletti. Mutta missä, mä ehdotan heatseekerin luona, eipäs kun sittenkin motherfukkerin luona niin ei mulla pääse erektio hiipuun matkalla, vanha mies kun jo olen.
Nyt nyt nyt...reilun viikon päästä lämpiää palju ja juomaakin on varattuna...mutta ei sentään mennä asioiden edelle.

Vaikken Ylpön persoonastakaan niin kauheasti välitä, niin enemmänkin se on tuo tekotaiteellisen paska musiikki, mikä minuun ei uppoa.
Ylpön musiikki perustuu lähinnä siihen, että kun kaljarahat on loppu niin on pakko taas vähän rämpyttää kitaraa.

Las Vegasissa taas kaikki pelit ja vehkeet:
"Stabilized shooting, regardless of platform or vehicle movement"
DSCF0086.jpg

Kustannus: $300k onely.

10/20, 10/30, 10/50, 10/60, 10/70, 10/80, 3x10/90, 10/80, 3/70, 3/60 :D Ens viikol eteenpäin jos jalat tuntuu hyvältä! Jos ei tunnu hyvältä nii sit kevyemmin :D Saa rimpulat kintut kyytiä ku vähä kyykistelee :)

Mä meen lenkkareilla. Vanhoihin mahtuu kahet ohkaset sukat ja villasukat. Ei palella varpaita :D Oon miettiny talvikenkien hommaamista, mutta mitäs sitä turhia. Vähän sama ku talvitakin ostaminen. 2008 ostin ton nykysen takin ja hyvin pelittää vieläkin!

Sun kintut ei kyllä rimpuloita ole nähny.

Ei pysty enää lenkkareilla menemään, kun alkaa jalkoja särkeä vaikka olis villasukatki. Mulla tulee noissa mun karvavuorillisissa nahkasaappaissakin jalkoihin kylmä. Ja yleensä on vielä villasukatki jalas.

ei ainakaa samalle
ettei taas tarvi hävetä

Häpiäksä sielä useinki?

Mummojen rumat toppakengät.

Back
Ylös Bottom