Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saattaa se sitä olla, ihme hommaa toi lääketiede. Kuulin huhua, että tentti ois endokrinologia+hematologia. Huoh.Kauhian pitkä ja vaikia sana. Taitaa olla sitä lääketiedettä, mistä kuulee puhuttavan.
Ei.onko ketjussa yhtään valelääkäriä
Mulla oli lukiossa valeopettaja ja nyt näköjään sit yo lehtori vangittu ihmiskaupasta ja lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Nämä selittää miks en osaa mitään.Mä oon ollu kerran valepukkina.
Onko tää nyt joku seinäjoki-tsätti?
Mä tuun sit sillo heinäkuussa, säkös mut majotit?Onko tää nyt joku seinäjoki-tsätti?
onko ketjussa yhtään valelääkäriä
Onko tää nyt joku seinäjoki-tsätti?
Eikö se jo niin sovittu?Mä tuun sit sillo heinäkuussa, säkös mut majotit?
Osaan vaihtaa autoon ja polkupyörään renkaat. Ja kasata Ikean kalusteita. Ja salilla pikalukkovyö nii joutuu sitä joka treenis säätää eli käyttää ruuvimeisseliä. Eli oon valmis ortopedi? :DViimisen 10 vuotta ku työkaluina ollut lääkkeiden sijaan lähinnä vasara ja ruuvimeisseli, niin ei kaukana ole.
Kerkeet tulla katumapäälle!Eikö se jo niin sovittu?
Omg :D Haha :DMää pääsen kesällä kouluttamaan Kajsnaa.![]()
Osaan vaihtaa autoon ja polkupyörään renkaat. Ja kasata Ikean kalusteita. Ja salilla pikalukkovyö nii joutuu sitä joka treenis säätää eli käyttää ruuvimeisseliä. Eli oon valmis ortopedi?
Tuskin on aihetta.Kerkeet tulla katumapäälle!
Omg :D Haha :D
Ei sitä tiiä! :DTuskin on aihetta.
Jaaa, että sitä lähetää karkuun! :DTai sitten lomailen koko heinäkuun. :p
SannMigin touhussa on kyllä tyyliä!
Pitäisköhän huomenna kyykätä syvältä vai tekiskö vaan hokipyllistyksiä
Jaaa, että sitä lähetää karkuun! :D