Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kauhian pitkä ja vaikia sana. Taitaa olla sitä lääketiedettä, mistä kuulee puhuttavan.
Saattaa se sitä olla, ihme hommaa toi lääketiede. Kuulin huhua, että tentti ois endokrinologia+hematologia. Huoh.

onko ketjussa yhtään valelääkäriä
Ei.

Mä oon ollu kerran valepukkina.
Mulla oli lukiossa valeopettaja ja nyt näköjään sit yo lehtori vangittu ihmiskaupasta ja lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Nämä selittää miks en osaa mitään.

Kiss.fm:n Seinäjoki-tsätti. Minä olin niin gootti silloin, että viihdyin siellä Hautausmaa-tsätissä.

E. Vai oliko siellä vaan Vaasa. En muista enää.

Viimisen 10 vuotta ku työkaluina ollut lääkkeiden sijaan lähinnä vasara ja ruuvimeisseli, niin ei kaukana ole.
Osaan vaihtaa autoon ja polkupyörään renkaat. Ja kasata Ikean kalusteita. Ja salilla pikalukkovyö nii joutuu sitä joka treenis säätää eli käyttää ruuvimeisseliä. Eli oon valmis ortopedi? :D
Eikö se jo niin sovittu?
Kerkeet tulla katumapäälle!

Osaan vaihtaa autoon ja polkupyörään renkaat. Ja kasata Ikean kalusteita. Ja salilla pikalukkovyö nii joutuu sitä joka treenis säätää eli käyttää ruuvimeisseliä. Eli oon valmis ortopedi?

Aika likellä, kesän jälkeen viimeistään.

Back
Ylös Bottom