Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä myös lilluttu paljussa 5 h ja aikalailla tuo putkeen. Tuntu kun ois ollut darra alkamassa tuon jälkeen. Tais kuivattaa siihen malliin, joten litra meni vettä himassa kitusiin. Nollakola-linjalla olin, joten ei tarvi tänään kärsiä rapulaa.

Joku idiootti ampui raketteja kerrostalon parvekkeita kohti viime yönä. Kuka teistä se oli?

En se minä ollu vaikka idiootti muuten olenkin, minulla on nimittäin pakkikseltakin kaksi todistajaa.

No en osaa sanoa, lähinnä pelkään mitä se voisi olla, ajattelen aina pahinta. :D
Pottukattila olisi kyllä hyvin hämmentävä. Nykyinen on kyllä rikki hieman, eli tulisi kyllä tarpeeseen.. :D
Mutta ilmeisesti liittyy siihen mitä tehdään nyt uutena vuotena. Ehkä mun syntymäpäiviin jotka oli toissapäivänä.
Jouduin meinaan perumaan aiemmat suunnitelmat, kun hällä on toinen idea ja pyysi hänen antaa hoitaa. Luonnollisesti mietin, että toivottavasti sit hyvä idea. :D

Mutta jos juhlimme uuden pottukattilan kera...hankkis sit ees jostain uusia perunoita. :D

Olitteko jo ennestään naimisissa? Jos ette niin menettekö nyt yllätyksen jälkeen? ;)

Jännitystä elämään heikoilla jäällä. On täällä pohjoisemmassa jo jotkut verkkoja laittaneet. Hieman tosin kylmäsi katsoa kun tuossa vajaa viikko sitten joku nainen käppäili lähilammella lastensa kanssa. Itse en ois mennyt vielä silloin.

No tuo on kyllä silkkaa tyhmyyttä mennä sinne lasten kanssa. Ymmärrän että aikuinen menee, jos kaulassa on naskalit. Ei kukaan hyppää lentokoneestakaan ilman laskuvarjoakaan, joten saman asian nuo naskalit ajaa heikoilla jäillä ollessa.

Onko kenelläkään mitään uuden vuoden lupauksia? Kertokaa kaikki heti.

Kaurismäki

image.webp

Olohuoneessa haisee epoksi. Tuoksu ja olkkarin pöytä näyttää taas sille, että NAIsihmiset ei ymmärtäisi minua.

Tulisi ns. sanomista.

Back
Ylös Bottom