Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi apua..mun miehellä on joku uudenvuoden plääni/yllätys mulle.
Mua ei oikee oo koskaan yllätetty millään ni mua jännittää ihan kauheesti. Viime yönkin unet meni pieleen, en pystynyt nukahtamaan ennen 3 yöllä...
Arvostan siis tosi paljon, mutta vihaan sitä kun stressaannun ja jännitän niin paljon. Mieskin jo kysy että oonko masentunut (great :D), kun jännitys vaikuttaa muhun lamaannuttavasti ja musta tulee lähinnä hiljanen.
Epäilemättä joku kiva juttu, mut hitto et jännittää!

Sinähän olet kuin niilo22

Häntäkin on jännittänyt viimepäivinä:kovasti, ei ole unetkaan ollut kun 3/5

Voi apua..mun miehellä on joku uudenvuoden plääni/yllätys mulle.
Mua ei oikee oo koskaan yllätetty millään ni mua jännittää ihan kauheesti. Viime yönkin unet meni pieleen, en pystynyt nukahtamaan ennen 3 yöllä...
Arvostan siis tosi paljon, mutta vihaan sitä kun stressaannun ja jännitän niin paljon. Mieskin jo kysy että oonko masentunut (great :D), kun jännitys vaikuttaa muhun lamaannuttavasti ja musta tulee lähinnä hiljanen.
Epäilemättä joku kiva juttu, mut hitto et jännittää!

Rehellisesti, vetäisitkö herneet, jos yllätys olisi kaiken tuon stressaamisen jälkeen vaikka uusi pottukattila ?
Se on muutenkin pirullista kertoa järjestävänsä ylläriä. Asettuu rima turhan korkeelle.

Rehellisesti, vetäisitkö herneet, jos yllätys olisi kaiken tuon stressaamisen jälkeen vaikka uusi pottukattila ?
Se on muutenkin pirullista kertoa järjestävänsä ylläriä. Asettuu rima turhan korkeelle.
No en osaa sanoa, lähinnä pelkään mitä se voisi olla, ajattelen aina pahinta. :D
Pottukattila olisi kyllä hyvin hämmentävä. Nykyinen on kyllä rikki hieman, eli tulisi kyllä tarpeeseen.. :D
Mutta ilmeisesti liittyy siihen mitä tehdään nyt uutena vuotena. Ehkä mun syntymäpäiviin jotka oli toissapäivänä.
Jouduin meinaan perumaan aiemmat suunnitelmat, kun hällä on toinen idea ja pyysi hänen antaa hoitaa. Luonnollisesti mietin, että toivottavasti sit hyvä idea. :D

Mutta jos juhlimme uuden pottukattilan kera...hankkis sit ees jostain uusia perunoita. :D

Setelirahaa kai kuitenkin ?
Itse syön toisinaan satasia ketsupin kanssa mutta ei ne mitään suurta herkkua ole.
Kolikoilla maksoin, oli sopivasti taskunpohjalla ja sain halvalla. Joku kun ottaa joskus munalla, siksi tarkennus, rahalla.

Fuuteri itse myös munamiehiä, kun tiesi mistä puhun.
Otitko toki munalla, ilman karvoja? Entä jätitkö mausteita muillekin?

Otin kaikilla mausteilla. Kuten homma kuuluukin hoitaa. Mielestäni. Uskon että pakettiin kuului sillon karvatkin, jos ne siihen kerran kuuluvat.

jaahans, pitäisi mennä ostamaan pojalle paukkuja, ehdotuksia? Pakko mennä mukaan niitä ampumaan ettei kukkahattutädit tule itkemään kun junnu niitä paukuttaa. Joutuu kai pullo (tyhjä) kädessä siellä marssia kun ei ole noita kinoksia mihin saisi raketit pystyyn.

Ois. Jonkun videon internetsistä katsoinkin, kun oli joulun tulitusta jossain päin palloa kuvailtu. Oli komeeta materiaalia.

Joku keppi lentää taatusti potpuriin ja sit harmittaa. Mutta aina niitä uusia potpureita ainakin saa.

jaahans, pitäisi mennä ostamaan pojalle paukkuja, ehdotuksia? Pakko mennä mukaan niitä ampumaan ettei kukkahattutädit tule itkemään kun junnu niitä paukuttaa. Joutuu kai pullo (tyhjä) kädessä siellä marssia kun ei ole noita kinoksia mihin saisi raketit pystyyn.
Perskele kun kaikki ilo viedään lapsilta. 15 v sitten vielä ja vanhempanakin rakennettiin omia pieniä lumilinnoja pihaan monta päivää, ellei viikkoja ja niitä sit räjäyteltiin UV:na. Suojalasit päässä tottakai, räjäyteltiin, ei rakennettu.

Nyt kukkahattutädit haluaa että lapset istuu mielummin sisällä ja kuvaa itseensä Periscopeen. No sama se, kun lapsen saan joku päivä, niin opetan sitä tappaan eläimiä ja yhdessä pilkotaan puita. Perkele.

Itse en tykkää eläinten tappamisesta. Tunnen sympatiaa eläimiä kohtaan ja tuntuu pahalta tappaa niitä. Jopa enemmän mitä ihmisiä kohtaan.

Siksi ostan lihani punaisena tiskiltä.

Puita pilkotaan silti perkele.

Kävin kuvauttamassa olkapään kipuilun takia, ja näin itse analysoiden kuvia tulin siihen johtopäätökseen, että olkaniveltä kiertää pieni kuu.
On vissiin niin massiiviset olat, että pienemmät kivet ottaa jo kiertoratansa.

Back
Ylös Bottom