Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ole kokemusta kuin vanhasta Valmetista yli-isolla takalaitteella ja tuollaisella bobcatilla tein perunamaat keväällä. Isompia ei ole tullut ikinä koitettua, mutta hauskaa puuhaa kyllä kahdella joikkarilla, verrattuna Valmetin mekaanisiin venttiileihin tikkuohjauksella :D On meinaan tarkkaa tuolla. Valmetilla kun oli vähän sinnepäin. Tosin Valmet starttaa täydellä akulla oli millanen tahansa pakkanen ja kuinka monta vuotta tahansa takana viime startista.
katso liitettä 132795

Mutta on kyllä perkeleen miehekästä vähän kaivella kaivurilla. Alapään tekniikkaviisari aina vähän värähtää, kun saa kaivaa.

Nyt tuli täyttä asiaa. Itse olen päässyt kaiveleen ihan minikaivurista 30tonnin vehkeisiin. Velipojilla on kaivinkonefixausfirmoja. Ja kerran pidettiin yhelle ex-kaivinkonekuskille polttarit, jossa pikku kilpailua järjestettiin sellaisella kompaktilla 30t koneella. Laitettiin tölkkiä kauhaan kii ja kaadettiin sillä tuoppiin ja otettiin aikaa :D Voi että me naurettiin. Kaikki munasilteen. Ja perkele olin hommissakin kaivinkonekuskin apulaisena millenniumin alussa. Kun oli lukiosta lukuloma, oli mentävä töihin perkele.

Pippeli tosiaan kasvaa sentin pari kun pääsee kaivinkoneen puikkoihin.

Se on talvi ny...vihdoin. Parin tunnin aamureippailu sulatti selkeesti kinkut, konvehdit ja oluet, joten tänään on vedettävä kilo kinkkua, rasia konvehteja ja tietty peliä katsellessa asiaankuuluvat oluet. Ja sit huomenna sama uusiks.

Tänään sitä vois reipastua hakemaan kakkoskinkun. Ja vissiin käytettävä tuo karvanakki lekurilla. Sitten vois vähän työhommia tehä, vaikka työpaikalle on kutsu vasta 7.1.

Joo ja mä kävin laittaa lavetin lämmitykseen! Äijämenoa. Ja vuos sitte ajoin Ponssen motoa!
Aika seksikästä hei! Nainen tekemässä äijien hommia.

Ponssee pitäs päästä joskus kyllä koittaan, mutta eiköhän sekin joskus onnistu. Mutta kontsan tyyliin munasiltaan en ole kyllä ajanut kuin polkupyörää. Äänennopeutta vielä kun ois lentänyt munasiltaan, niin se vasta komeeta oiskin.

Onpas komea keli istua autossa. Takapenkillä vielä kuten Herrat konsanaan. Ois myös hyvä keli lentää hulilupterilla, mutta ei. Istun autossa kivasti.

Aika seksikästä hei! Nainen tekemässä äijien hommia.

No äläpä! Näin heti mielessäni @Kajsna n pistämässä lavettia lämmitykseen:

VJnJhRV.jpg

Jotain tuollaista näkymää pyörittelin kyllä päässäni. Omassa ajatuksessani taisi olla talvi, mutta Kajsnan pukeutuminen oli silti saman tyylinen. Sopi jotenkin mielikuvitukseeni paremmin.

Tänään sitä vois reipastua hakemaan kakkoskinkun. Ja vissiin käytettävä tuo karvanakki lekurilla. Sitten vois vähän työhommia tehä, vaikka työpaikalle on kutsu vasta 7.1.
Onko munkkeja syöty lainkaan?

Ja hei, improvisoit! Kyllä sää sit aamusta jotain torstaina keksit. Asiakkaasikaan halua heti loman jälkeen rehkiä. En ainakaan itse ikinä halunnut. Oikeestaan koskaan.

Onko munkkeja syöty lainkaan?

Ja hei, improvisoit! Kyllä sää sit aamusta jotain torstaina keksit. Asiakkaasikaan halua heti loman jälkeen rehkiä. En ainakaan itse ikinä halunnut. Oikeestaan koskaan.

En oo syöny munkkeja! Ei tee vieläkää mieli. Mutta nakkisen kanssa lääkärissä kävimme ja kinkun ostin. Kohta uuniin laitan sen!

Ja mulla on noita "asiakkaiden" tuotoksia vielä käytävä läpi. Kaks ekaa työpäivää menee melko selkeästi jalat pöydällä ja kuulumisia vaihdellen. Sitten onkin jo viikonloppu.

En oo syöny munkkeja! Ei tee vieläkää mieli. Mutta nakkisen kanssa lääkärissä kävimme ja kinkun ostin. Kohta uuniin laitan sen!

Ja mulla on noita "asiakkaiden" tuotoksia vielä käytävä läpi. Kaks ekaa työpäivää menee melko selkeästi jalat pöydällä ja kuulumisia vaihdellen. Sitten onkin jo viikonloppu.
Noo saanet anteeksi tuon kinkun ansiosta sen, että et ole munkkia pannut poskeen. Oliko jo alessa? Ajattelin, jos kävis alesta ostaan myös uuden möllykän.

Pari päivää syöt sokolaatia ja katselet varpaita pöydällä. Maanantaina vasta jotain tuottavaa.

Back
Ylös Bottom