Se ois viimone viikko tätä vuotta käynnissä! Kaikkea hyvää ja paskaa mahtanu kyl tällekki vuodelle 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ei ole kokemusta kuin vanhasta Valmetista yli-isolla takalaitteella ja tuollaisella bobcatilla tein perunamaat keväällä. Isompia ei ole tullut ikinä koitettua, mutta hauskaa puuhaa kyllä kahdella joikkarilla, verrattuna Valmetin mekaanisiin venttiileihin tikkuohjauksella :D On meinaan tarkkaa tuolla. Valmetilla kun oli vähän sinnepäin. Tosin Valmet starttaa täydellä akulla oli millanen tahansa pakkanen ja kuinka monta vuotta tahansa takana viime startista.
katso liitettä 132795
Mutta on kyllä perkeleen miehekästä vähän kaivella kaivurilla. Alapään tekniikkaviisari aina vähän värähtää, kun saa kaivaa.
Joo ja mä kävin laittaa lavetin lämmitykseen! Äijämenoa. Ja vuos sitte ajoin Ponssen motoa!
Saattaa vaatia useamman tunnin ajamisen....Kasvoiko kikkeli?!
Aika seksikästä hei! Nainen tekemässä äijien hommia.Joo ja mä kävin laittaa lavetin lämmitykseen! Äijämenoa. Ja vuos sitte ajoin Ponssen motoa!
Aika seksikästä hei! Nainen tekemässä äijien hommia.
Onko munkkeja syöty lainkaan?Tänään sitä vois reipastua hakemaan kakkoskinkun. Ja vissiin käytettävä tuo karvanakki lekurilla. Sitten vois vähän työhommia tehä, vaikka työpaikalle on kutsu vasta 7.1.
Onko munkkeja syöty lainkaan?
Ja hei, improvisoit! Kyllä sää sit aamusta jotain torstaina keksit. Asiakkaasikaan halua heti loman jälkeen rehkiä. En ainakaan itse ikinä halunnut. Oikeestaan koskaan.
Noo saanet anteeksi tuon kinkun ansiosta sen, että et ole munkkia pannut poskeen. Oliko jo alessa? Ajattelin, jos kävis alesta ostaan myös uuden möllykän.En oo syöny munkkeja! Ei tee vieläkää mieli. Mutta nakkisen kanssa lääkärissä kävimme ja kinkun ostin. Kohta uuniin laitan sen!
Ja mulla on noita "asiakkaiden" tuotoksia vielä käytävä läpi. Kaks ekaa työpäivää menee melko selkeästi jalat pöydällä ja kuulumisia vaihdellen. Sitten onkin jo viikonloppu.

Nou hätä. Tässä on kuitenkin luvassa sanmigin ranchilla sikailua ynnämuutasellaista, joten sen aika on sitten kun on.Käy. Älä kuitenkaan pidätä henkeäs! Saattaa kestää, NÄÄS!
Kikkeliskokkelis.
Hmm, mä olen muistaakseni nähnyt joskus sellaisen.Ja vuos sitte ajoin Ponssen motoa!
Siis vielä entistä isommaksi? Loppuu perus viivottimesta asteikkoPippeli tosiaan kasvaa sentin pari kun pääsee kaivinkoneen puikkoihin.