Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TIG.
![]()
Sauma on silkkaa seksiä. Käyn vaihtamassa kuivat pöksyt.

Mulla on onneksi pari kaveria jotka tekee sitä työkseen, joten jos on tarvista saumalle niin tulee delegoitua heille.Hitsaaminen on kyllä hienoa hommaa. Sääli vaan, että mun saumat näyttää aina "kännissä ja läpällä vedin" -kategoriaan kuuluvilta, vaikka ihan selevinpäin oon yrittänyt tosimielellä sohia![]()
Sitten kun saat tuon pärrän tinattua kasaan, voitais tehdä moottorimarssi Poriin. Ehkä Mr g tarjoaa vissyt.
Hitsaaminen on kyllä hienoa hommaa. Sääli vaan, että mun saumat näyttää aina "kännissä ja läpällä vedin" -kategoriaan kuuluvilta, vaikka ihan selevinpäin oon yrittänyt tosimielellä sohia![]()
Käy. Älä kuitenkaan pidätä henkeäs! Saattaa kestää, NÄÄS!Sitten kun saat tuon pärrän tinattua kasaan, voitais tehdä moottorimarssi Poriin. Ehkä Mr g tarjoaa vissyt.
Ei ole kokemusta kuin vanhasta Valmetista yli-isolla takalaitteella ja tuollaisella bobcatilla tein perunamaat keväällä. Isompia ei ole tullut ikinä koitettua, mutta hauskaa puuhaa kyllä kahdella joikkarilla, verrattuna Valmetin mekaanisiin venttiileihin tikkuohjauksella :D On meinaan tarkkaa tuolla. Valmetilla kun oli vähän sinnepäin. Tosin Valmet starttaa täydellä akulla oli millanen tahansa pakkanen ja kuinka monta vuotta tahansa takana viime startista.Hitsaaminen on kyllä miehekkäimpiä hommia heti kaivinkonehommien ym. jälkeen.

Enpä oo sen kummemmin vielä miettiny :DJoko sie oot päättäny tulla tännepäin salille?