Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä. Olin 100% varma asiasta. Odottelin soittoa Mäkelän Katariinalta..

Lopulta oli pakko tsekata veikkauksen tili.

Ja hakea siperiankalsarit roskiksesta.

TIG.
3b19f7361d6a25cd124877ffb52972a3.jpg

Sauma on silkkaa seksiä. Käyn vaihtamassa kuivat pöksyt.

Hitsaaminen on kyllä hienoa hommaa. Sääli vaan, että mun saumat näyttää aina "kännissä ja läpällä vedin" -kategoriaan kuuluvilta, vaikka ihan selevinpäin oon yrittänyt tosimielellä sohia :)

Hitsaaminen on kyllä hienoa hommaa. Sääli vaan, että mun saumat näyttää aina "kännissä ja läpällä vedin" -kategoriaan kuuluvilta, vaikka ihan selevinpäin oon yrittänyt tosimielellä sohia :)
Mulla on onneksi pari kaveria jotka tekee sitä työkseen, joten jos on tarvista saumalle niin tulee delegoitua heille.

Josta tuli mieleen kuulemani määritelmä tosimiehistä:

"Tosimiehet hitsaa, polttoleikkaa ja panee"

Futherilla 3/3.

Sitten kun saat tuon pärrän tinattua kasaan, voitais tehdä moottorimarssi Poriin. Ehkä Mr g tarjoaa vissyt.

Sitten kun saat tuon pärrän tinattua kasaan, voitais tehdä moottorimarssi Poriin. Ehkä Mr g tarjoaa vissyt.

Ehdottomasti! Jos en saa ylitsepääsemätöntä kiimaa hommata omaa mopoa, niin haen anopin tuutin alle ja voitaisiin lasketella tuota rantatietä mun kotikonnuille. Se on hienoa seutua se.

Hitsaaminen on kyllä miehekkäimpiä hommia heti kaivinkonehommien ym. jälkeen.

Itsehän olen hitsaamista johtanut ennen projektinhallintahommiin siirtymistä. Jätin suosiolla neuvomisen pois kun alaisina 120kg partanaamoja. Ja oma kokemus yks hitsauskurssi, jossa vedettin 15cm puikoilla, kaarella, tigilla ja tagilla. Termiittihitsaus on vielä kokemati.

Hitsaaminen on kyllä miehekkäimpiä hommia heti kaivinkonehommien ym. jälkeen.
Ei ole kokemusta kuin vanhasta Valmetista yli-isolla takalaitteella ja tuollaisella bobcatilla tein perunamaat keväällä. Isompia ei ole tullut ikinä koitettua, mutta hauskaa puuhaa kyllä kahdella joikkarilla, verrattuna Valmetin mekaanisiin venttiileihin tikkuohjauksella :D On meinaan tarkkaa tuolla. Valmetilla kun oli vähän sinnepäin. Tosin Valmet starttaa täydellä akulla oli millanen tahansa pakkanen ja kuinka monta vuotta tahansa takana viime startista.
Boppari.webp

Mutta on kyllä perkeleen miehekästä vähän kaivella kaivurilla. Alapään tekniikkaviisari aina vähän värähtää, kun saa kaivaa.

Se ihana vapauden tunne, kun vielä viikko lomaa edessä. Ja siltikin jää vielä yksi viikko tämän vuoden vuosilomia ensivuodelle.

Yksi ongelma vain, että vaikka arkena tekee hirvittävästi kaikenlaisia lomasuunnitelmia, niin loman lopulta saapuessa aina iskee jossain vaiheessa tylsyys kuitenkin...

Back
Ylös Bottom