Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pieni iltasatu:puntti:
http://www.coldsteel.com/Cold-Steel-Boar-Spear-Defends-Family-From-Cougar-Attack.aspx

Kyllähän jotkut hullut todella metsästävät villisikoja siihen tarkoitetulla keihäällä ja veitsellä.
Varmaan aika mieletön fiilis se jännitys ja itse tappo, voipi adrenaliinit kuohua. Voisin tuohon leikkiin lähteä jos olisi ruutiase back uppina. Muuten voisi Seagramin pallit roikkua torahampaissa, jumalauta ne on terävät.

Viimeksi muokattu:
giphy.gif

Mitäs vittua, kello on puoli ysi, eli paras mahdollinen töidenvälttelyaika ja täällä on hiljaista kuin sellaisella vanttuutehtaalla, jossa kaikki on lomautettuna ja hiiret loukuissa.

Itsehän vasta tulin aamulenkiltä, joten en ole aikaisemmin ehtinyt vielä ilmoittautumaan.

Räin taas bussissa, tällä kertaa työpaikalta ottamaani nenäliinaan.
E. Tuli niin muhkea vihreänruskea kökkö, että melkein otin kuvan.

Paljonkohan minun pitää kirjoitella tänne Harri Moisiosta, että seuraavan kerran kun hän googlaa itseään, hän mainitsisi myös minun kommenttini radiossa.

Niin että Harri, jos nyt googlella tämän löysit niin terveisiä! Olet ihana.

"Pahin pelkoni on se että löytäisin itseni rinkka selässä jostain viidakosta. Ei ei ei, se on täysin mahdoton ajatus"

#Harrimatkailee

Back
Ylös Bottom