Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tunteeko joku Lappeenrannan ravintolaelämää?
Tattista. Katoin ton mestan itekin ja muistaakseni nettisivuilla sanottiin vielä, ettei karaokea ole pe-la. Pitää soveltaa jotain, jos ei löydy edes jotain lähiökioskia.Voi kilauttaa kaverille ja tiedustella, löytyisikö kaupungista sellaista kapakkaa.
E. Tämmöstä suositteli hän ainoastaan http://www.mobar-ravintolat.com/totem/avoinna.htm
Mut tuo aukeaa klo 12 vasta.
Enpä ole ollut muistaakseni ikinä Chisun keikalla. Otaksun olevan, hyvä
Tattista. Katoin ton mestan itekin ja muistaakseni nettisivuilla sanottiin vielä, ettei karaokea ole pe-la. Pitää soveltaa jotain, jos ei löydy edes jotain lähiökioskia.
Joo, ihan semmoista varmaa selkoa en saanut itekään googlattua ja senpä takia täällä huutelin. Mutta täytyy tosiaan soveltaa. Henkilökohtaisesti oon melkein kiitollinen ton karaoken puuttumisesta, mutta muu seurue olis ilmeisesti kaivannut.Mun googlen mukaan lappeenranta ei muka omaa yhtään pikkuräkälää, missä pääsis laulelee rapulakaraokea heti aamusta. Ehkäpä semmoset paikat eivät viitsi itseään internetissä mainostaa.
Varmasti pimppisilteen jossakin. Eli iliman housuja! Karvat vain pöllyää myrskyssä. Eli siis tukka. Hiuksxxxet.Missä Irma Irmanen.
Voi olla pahoilla teilläkin.
Minä mihnää pahoilla teillä oo... Kotona viltin alla housut jalassa ku täälä on niin kylymä!
Paljon on oikeasti tiukka hinta? Olitkin jonnekin jo kertaalleen tuon linkannut, mutta jätin sikseen.http://www.trueswords.com/antipersonnel-tactical-riot-hammer-p-6986.html
Tommonen olis myynnissä, Somaliassa testattu. Niin paitsi varsi on zombien vihreä. Jos ei miellytä niin spray suihkaus niin sitten on niin commandoo ja anti-personelliä, rakkaalla lapsella on monta nimeä. Toi vois olla muuten aika retee paloauton punaisenakin;)
Jotain järkevää hintaa voipi ehdottaa, on tietty uutena rahdin ja alvin takia hiukka korkeempi kuin toi 87,99$.