Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hah, Perillinen I:n nimiäiset viikonloppuna ja nyt mulle ilmesty kikkelinnupin kokonen finni silmäluomeen. Koko luomi turvoksissa. Tasapainottaa tietysti porttiloita kivasti.

"Jee".
No mutta, siistiä on se että olet juhlakalun jälkeen toisena ihmisten mielessä. Varmasti moni pohtii sitä kikkelinnupin kokoista finniäsi.

Sama tuuri aina itsellä.

Itseä kyllä vituttaa erittäin harvoin. Jotenkin saan sen harvoinkin tuntuvan vitutuksen loppumaan, ajattelemalla että vittuakos minä taas tällekään mitään voin. Ens kerralla paremmin.

Alkoipa tehdä mieli wakeboardaan. Taitaa vaan mennä vielä hetki, kun ei ole vielä edes järvet jäässä saatika pitäis olla sulaakin.

HIii, menipäs kerranki näppärästi! Harvoin on ketää pyörävarastossa, mut nyt oli joku mies pyörääsä laittelee. Ja minulla oli pyörästä satula nii löysällä, että varmaa ois kohta tippunu matkan varrelle, jos ois hanurinsa erehtyny nostamaan. Rohkeana tyttönä kysäsin sattusko herralla olemaan avainta satulan kiristämiseen ja ylläripylläri olihan sillä. Kiristi vielä satulankin kaiken hyvän päälle :) Kerkesin jo pohtia ketkä kaikki mun on soiteltava läpi, että saisin jostai avaimen haltuun....

Enpä muuten ole ikinä nuuhkaissut satulaa. Tarttuuko siihen tuoksut?

Mitä jos tämä Kajsnaa auttava herrasmies oli oikeasti alan harrastaja, satulannuuhkija. Tahallaan löystyttänyt satulan, jotta saa sen nappasta aina helpolla mukaansa ja palauttaa vaivihkaa kun on imetty tuoksut sieraimiin.

Mitähän kelaa siellä Daiinan kämpillä kuvattiin? Biker chicks with dicks?

Luulisin, että ne etsi kuvausmiljöitä Napapiirin sankarit -leffaan. Ei ne kuvanneet mitään vaan katselivat ympärilleen. :D

Back
Ylös Bottom