Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän lämpimiä säveliä hyiseen pohjolan säähän.
No mutta nuohan kuulostavat oikein hauskoilta!
Tiesittekö että pitkäkestoinen univaje muuttaa geeniperimää. Onneksi minä en enää geenejäni levittele!
Tosta sulle vähän lämpöä, samalla roviolla voi liekittää nuo teini-idolit.
Epäilyttävän positiivinen elämänasenne. Jotain vikaa oltava tuollaisessa menossa. Mahdatko juoda viinaakaan ?Kelepaa tuokin. Ei se ole niin justiinsa mulla, aika laajalti maistuu. Kun ei rajoita liikoja, niin jää enemmän valinnanvaraa.
Joku vois kehittää sellasen automaatioradan tohon välille. Ajaisin auton ikään kuin liukuhihnalle ja siinä se hurruuttaisi sopivia nopeuksia suoraan perille
Epäilyttävän positiivinen elämänasenne. Jotain vikaa oltava tuollaisessa menossa. Mahdatko juoda viinaakaan ?
Jaa-a, ettei vaan olisi jo niitä mietoja alkoholipitoisia nesteitä siellä hörpitty ?
Minäkin olen musiikin suhteen tosi kaikkiruokainen, kunhan se ei ole paskaa.
Kukapa sitä nyt semmosta tekisi...en tiedä, ei tule kyllä ketään mieleen, ei. Täällä toimistolla voisi tosin olla virkeempi, jos olisi pikku naukuissa.Ei kai sitä nyt keskellä viikkoa juopotella. Ei ole yhtään tapaistani. Latinorytmit vaan sattuu pistämään lantion liikkeelle, mieluusti semmoisia rytmejä kuuntelen.
Mitä väliä sitä on, minä päivänä juo jos juo.
Mutta minäpä en juo enää ollenkaan alkoholia. Monta päivää jo ilman eikä tee edes mieli.
E. Olo on kyllä sekavampi nyt kuin parin jekkupaukun jälkeen JA huonompi.
No joo toki jos ja jos, mutta jos ottaa kuten mulla oli tapana tyyliin korkeintaan kolme annosta koko päivän aikana tissutellen, eihän se ole humalahakuista eikä vaikuta seuraavaan päivään mitenkään.On sillä nyt aika vitusti väliä, ainakin jos sitä alkoholia nauttiessa on taipumusta valvoa pitkään ja mahdollisesti humaltua, niin on aavistuksen mukavampi ajoittaa semmoseen kohtaan, ettei tartte aamulla olla kasilta veätämässä käyttöönottokoulutusta.
Tuo "Monta päivää jo ilman eikä tee edes mieli" kuulostaa jo aika pahalta.
Pics or didn't happen!Mulla ei ole housuja.
Pics or didn't happen!
Kiusoittelua!Kuva on, mutta sen on nähny vaan yks ihminen! Hähä!