Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän lämpimiä säveliä hyiseen pohjolan säähän.

Tosta sulle vähän lämpöä, samalla roviolla voi liekittää nuo teini-idolit.

No mutta nuohan kuulostavat oikein hauskoilta!
Tiesittekö että pitkäkestoinen univaje muuttaa geeniperimää. Onneksi minä en enää geenejäni levittele!

Joo, mutta ajatteles jos se muuttaakin perimää siihen suuntaan, että perilliset tarvitsevat aina vaan vähemmän unta. Mikä hieno palvelus Suomen suosta nostamiselle tulevien sukupolvien tehokkuutta parantamalla.

Evästä naamariin ja ilonen ajomatka Ouluun. Joku vois kehittää sellasen automaatioradan tohon välille. Ajaisin auton ikään kuin liukuhihnalle ja siinä se hurruuttaisi sopivia nopeuksia suoraan perille. Saisin nukkua kyydissä ja tsöörailla sitten vaan salin pihaan. Jäin muuten ylitöihin tänään. Kävin käsityötunnilla piirtelemässä epämuodostuneita hevosia ja vellomassa nappeja.

Joku vois kehittää sellasen automaatioradan tohon välille. Ajaisin auton ikään kuin liukuhihnalle ja siinä se hurruuttaisi sopivia nopeuksia suoraan perille

jos Johnnyltä kysytään niin Mersu, TaksiMersu

Oletteko muuten,kuntit, havaannu että JohnyV proviili on edesmennyt! myös MÖYKKYNEN uupuu

täytyy pitää hiljainen hetki näiden HerrasMiesten muistolle

Epäilyttävän positiivinen elämänasenne. Jotain vikaa oltava tuollaisessa menossa. Mahdatko juoda viinaakaan ?

Toisinaan miedot alkoholipitoiset nesteet maistuvat.
Sehän vaan tekee elämästä kivempaa, jos ei tarvii valita. :D on asioita, joiden suhteen olen rajoittuneempi, esim. Ruoka. Mut muun muassa musiikin suhteen en niinkään.

Jaa-a, ettei vaan olisi jo niitä mietoja alkoholipitoisia nesteitä siellä hörpitty ?
Minäkin olen musiikin suhteen tosi kaikkiruokainen, kunhan se ei ole paskaa.

Jaa-a, ettei vaan olisi jo niitä mietoja alkoholipitoisia nesteitä siellä hörpitty ?
Minäkin olen musiikin suhteen tosi kaikkiruokainen, kunhan se ei ole paskaa.

Ei kai sitä nyt keskellä viikkoa juopotella. Ei ole yhtään tapaistani. Latinorytmit vaan sattuu pistämään lantion liikkeelle, mieluusti semmoisia rytmejä kuuntelen.

Ei kai sitä nyt keskellä viikkoa juopotella. Ei ole yhtään tapaistani. Latinorytmit vaan sattuu pistämään lantion liikkeelle, mieluusti semmoisia rytmejä kuuntelen.
Kukapa sitä nyt semmosta tekisi...en tiedä, ei tule kyllä ketään mieleen, ei. Täällä toimistolla voisi tosin olla virkeempi, jos olisi pikku naukuissa.

Mitä väliä sitä on, minä päivänä juo jos juo.

Mutta minäpä en juo enää ollenkaan alkoholia. Monta päivää jo ilman eikä tee edes mieli.

E. Olo on kyllä sekavampi nyt kuin parin jekkupaukun jälkeen JA huonompi.

Mitä väliä sitä on, minä päivänä juo jos juo.

Mutta minäpä en juo enää ollenkaan alkoholia. Monta päivää jo ilman eikä tee edes mieli.

E. Olo on kyllä sekavampi nyt kuin parin jekkupaukun jälkeen JA huonompi.

On sillä nyt aika vitusti väliä, ainakin jos sitä alkoholia nauttiessa on taipumusta valvoa pitkään ja mahdollisesti humaltua, niin on aavistuksen mukavampi ajoittaa semmoseen kohtaan, ettei tartte aamulla olla kasilta veätämässä käyttöönottokoulutusta.

Tuo "Monta päivää jo ilman eikä tee edes mieli" kuulostaa jo aika pahalta.

On sillä nyt aika vitusti väliä, ainakin jos sitä alkoholia nauttiessa on taipumusta valvoa pitkään ja mahdollisesti humaltua, niin on aavistuksen mukavampi ajoittaa semmoseen kohtaan, ettei tartte aamulla olla kasilta veätämässä käyttöönottokoulutusta.

Tuo "Monta päivää jo ilman eikä tee edes mieli" kuulostaa jo aika pahalta.
No joo toki jos ja jos, mutta jos ottaa kuten mulla oli tapana tyyliin korkeintaan kolme annosta koko päivän aikana tissutellen, eihän se ole humalahakuista eikä vaikuta seuraavaan päivään mitenkään.
Pahalta kuulostaa ja tuntuu vähän kaikki tässä nyt.

Kyllä ihan rehellisesti itellä menee unet aika vituiksi vaikka joisikin vaan 3-6 annosta ehtoolla. Vaikka nukkuisi 8 tuntia, väsyttää kuin pientä eläintä.
Ei kai nyt kaikki niin huonosti ole. Laitan tähän sinulle tällaisen piristysruiskeen:

1135246340844.gif

Kun on kipeä ja tarpeeksi väsynyt, 3 annosta ei tunnu yhtään missään.
Joo kyllä nyt on kaikki totaalisen huonosti kunnes saan edes pienen mikrolevon vedettyä piikkimatolla. Kohta...
En meinannut edes ymmärtää vitsiä mutta kiitos.

Kyllä ainakin itselle tuo kolme annosta kuulostaa aika paljolta. Siis sillon jos pitää seuraavana päivänä töihin aamuksi. Ja sillon ku väsyttää tai on kipeänä niin on jo yhdestä pienessä tuiterissa.

Pics or didn't happen!

Kuva on, mutta sen on nähny vaan yks ihminen! Hähä!

Back
Ylös Bottom