Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon kerran nähny tuon laulu- ja soitinyhtyeen livenä jollain festareilla. Ja se yksi kerta riitti.Eläkeläisten keikka: Kova juttu
Eläkeläisten keikka selvinpäin: Selkeä taktinen virhe
Oon kerran nähny tuon laulu- ja soitinyhtyeen livenä jollain festareilla. Ja se yksi kerta riitti.

Itse olen näissäkin turvatutunut ebay:n kautta Kiinan pojan Creed-lamppuihin. Mielellään vaihdettavilla akuilla, jotta saa valita merkin oman maun mukaan.Onko Mr Keitolla tai muilla kunteilla kokemusta noista usb-kaapelilla ladattavista taskulampuista? Katsellut lähinnä Fenixiä ja Olightia...
Oli aikaisemmin LedLenser, mutta se putosi maastoon ja katosi...vitutti kuin pientä Mobsia.
Eipä ole ainakaan hinnalla pilattuja nuo. Eikä ihan niin paljoa harmittaisi jos katoaa jonnekin puskaan, kun uuden saa parilla eurolla.Itse olen näissäkin turvatutunut ebay:n kautta Kiinan pojan Creed-lamppuihin. Mielellään vaihdettavilla akuilla, jotta saa valita merkin oman maun mukaan.
Juu, ite ostin viimeksi 5, jotka kaikki yhtä lukuunottamata ehjiä ja tallessa. Tuon yhden kohtaloksi koitui järvi.Eipä ole ainakaan hinnalla pilattuja nuo. Eikä ihan niin paljoa harmittaisi jos katoaa jonnekin puskaan, kun uuden saa parilla eurolla.
Aivan...Juu, ite ostin viimeksi 5, jotka kaikki yhtä lukuunottamata ehjiä ja tallessa. Tuon yhden kohtaloksi koitui järvi.
Mulla on semmonen pieni usb-ladattava Led Lenser, olisko P7R tms. Se on kyllä kokoonsa nähden melkonen tykki... Höhöh.Onko Mr Keitolla tai muilla kunteilla kokemusta noista usb-kaapelilla ladattavista taskulampuista? Katsellut lähinnä Fenixiä ja Olightia...
Oli aikaisemmin LedLenser, mutta se putosi maastoon ja katosi...vitutti kuin pientä Mobsia.