Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No juu, asiat voi kyllä verhoilla moninaisiin asuihin riippuen miltä niiden haluaa näyttävän.
Mutta vähän kuin tissit, kyllä ne sieltä sitten paistaa läpi.

keeley.jpg

Onko Mr Keitolla tai muilla kunteilla kokemusta noista usb-kaapelilla ladattavista taskulampuista? Katsellut lähinnä Fenixiä ja Olightia...
Oli aikaisemmin LedLenser, mutta se putosi maastoon ja katosi...vitutti kuin pientä Mobsia.

Onko Mr Keitolla tai muilla kunteilla kokemusta noista usb-kaapelilla ladattavista taskulampuista? Katsellut lähinnä Fenixiä ja Olightia...
Oli aikaisemmin LedLenser, mutta se putosi maastoon ja katosi...vitutti kuin pientä Mobsia.
Itse olen näissäkin turvatutunut ebay:n kautta Kiinan pojan Creed-lamppuihin. Mielellään vaihdettavilla akuilla, jotta saa valita merkin oman maun mukaan.

Itse olen näissäkin turvatutunut ebay:n kautta Kiinan pojan Creed-lamppuihin. Mielellään vaihdettavilla akuilla, jotta saa valita merkin oman maun mukaan.
Eipä ole ainakaan hinnalla pilattuja nuo. Eikä ihan niin paljoa harmittaisi jos katoaa jonnekin puskaan, kun uuden saa parilla eurolla.

"Vetää niin kuin irmaa - päissään ja pienessä hiessä"

Herranjumala!

Anteeks!

Sorisorisorisori kuntit!

Juu, ite ostin viimeksi 5, jotka kaikki yhtä lukuunottamata ehjiä ja tallessa. Tuon yhden kohtaloksi koitui järvi.
Aivan...
Kuumottaisi tuo Fenix UC30. Pienestä koostaan huolimatta valaisee aika mukavasti.

50 escudoa siitä pitäisi köyhtyä.

Mulla on semmonen pieni usb-ladattava Led Lenser, olisko P7R tms. Se on kyllä kokoonsa nähden melkonen tykki... Höhöh.

Oli duunissa osa tytöistä muistanut mun nimpparit. Asiasta toiseen niin sillä yhdellä 71-syntyneellä on niin mahtavat tissit että sen kanssa olisi kiva temmeltää jo pelkästään niiden rintojen takia. Outoa kun olen yleensä peppumies, taidan olla hieman ihastunut, no kun se on semmonen ilopilleri muutenkin.

Back
Ylös Bottom