Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Triviumista täytyy sanoa, että on vähän paska. Joskus sillon kymmenen vuotta sitten ostin levyn. Jäi kuuntelematta. Oli paska. Mut oli niillä se yks hyvä biisi sillon.

Munki tekis mieli laittaa jotain musiikkia. Mutta mä elän vielä tuon Ghostin kanssa vahvasti pidennettyä kuherruskuukautta, etten nyt kykene muuhun. Tai no on tuossa välillä käynyt cd-soittimessa solstafir ja graveyard.

1_1_18279266.jpg

Joko irmalla alkoi sukat pyöriä jaloissa?

Mää voin toimii sitten tiskijukkana:

Avasin muuten janooni jääkaapista tuollaisen Crook's Headin, kun semmosia muutaman oli joku sinne ostanut. Ei paskempaa janojuomana, vaikken yleensä tällaisista tykkääkään. Makuna greippi-kurkku, lonkerolta tää silti maistuu.

Juu sellanen vähän kurkkulonkero se sen olemus on.

Nyt tulin kavereilta saunomasta ja aion tehdä myös jekkuklögin. Jos se avais edes nokan.

Itse en asentaisi saunaan kaiuttimia. Onely puukiuas. Toki ehkä ryyppyilloissa kivat, mutta ne on varmasti sillon niin harvassa, kun talon olen pykännyt. Että ei kannata.

Juu sellanen vähän kurkkulonkero se sen olemus on.

Nyt tulin kavereilta saunomasta ja aion tehdä myös jekkuklögin. Jos se avais edes nokan.

Ihan hyväähän tuo oli. Tosin ei päihitä kyllä omaa kuumien suosikkia, eli hunajaista rommitotia.
Tummaa rommia, hunajaa, sitruunaa ja af koors kuumaa vettä. Jospa sitä sellaisen vielä, kun tuo kurkkulonkerokin jo tyhjeni.

Onko kellään tapana kuunnella saunassa ollessa musiikkia?

kerran veljen tykönä kyläillessäni saunoessamme oli pesuhuoneen ovi auki huoneistoon ja kuuntelimma messuggahia lauteilla istuessamme

kerran veljen tykönä kyläillessäni saunoessamme oli pesuhuoneen ovi auki huoneistoon ja kuuntelimma messuggahia lauteilla istuessamme

Toi on kätevää. Jos ois pirun iso kiuas ja joku heittämässä löylyä, ei tarttis edes mennä saunaan asti.

edit. Noi koirat ei muuten oo kauheen hyvää tissutteluseuraa, kaikki simahti kun tultiin ulkoa.

Ihan hyväähän tuo oli. Tosin ei päihitä kyllä omaa kuumien suosikkia, eli hunajaista rommitotia.
Tummaa rommia, hunajaa, sitruunaa ja af koors kuumaa vettä. Jospa sitä sellaisen vielä, kun tuo kurkkulonkerokin jo tyhjeni.
Kerroppa määrät, niin teen tuollaisen seuraavalla keittiökierroksella, kun olen tämä glögin saanut alas.

Tummana rommina tosin on ainoastaan Bacardin Oakhearttia, mutta tehdään sillä mitä on. Hyvää se ainakin mojitossa on.

Kerroppa määrät, niin teen tuollaisen seuraavalla keittiökierroksella, kun olen tämä glögin saanut alas.

Tummana rommina tosin on ainoastaan Bacardin Oakhearttia, mutta tehdään sillä mitä on. Hyvää se ainakin mojitossa on.

Itellä on tällä hetkellä Appleton estaten perus-VX, mutta eiköhän toi Bacardi mee ihan yhtä hyvin tässä tarkoituksessa. Määrät on maun mukaan ja varmaan erit joka kerta. Hunajaa tulee semmonen reilu tl tai pieni rl. Sitten rommia reilu loraus ja sitruunaa loraus tiivisteestä tai sitten pari viipaletta puristettuna ja yksi koristeeksi. Rommia sitten maun mukaan siten, että lämmittää.

edit. Tossa vois näin tuotekehityksenä kokeilla tuota jekkua rommin tilalla...

edit2. Rommitotia ja sinkkulaivaa töllöstä lauantai-iltana. Mitä vittua.

Tänään on ilmeisesti tällainen uskonnollis-filosofisen musiikin ilta:

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom