Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EEPEEläiset
Kuten ehkä arvata saattaa, en ole paikallinen alkuasukas.
Mun mielestä kuulostaa mielenkiintoselle, ei yököttävälle. :D
Youtubesta videoita vaa kattelee ens alkuun :PTiiätkö kuule sama juttu! Kiinnostaisi päästä joskus seuraamaan avauksia. Itsellä tosin varmaan tökkäisi siihen, jos pitäisi lapsi avata.
Minä olen alkuasukas ja puhun välillä aiva kauhian leviää murretta.
Youtubesta videoita vaa kattelee ens alkuun :p
Ei se väärin oo. Mulla on isommat murteet hävinny aikojen saatossa, kun on asunu vähän siellä ja täällä.
Vaikka viimeksi tiistaina joku ihasteli mun "murretta". :p
Ei yhtää huonompi mielenkiinnon kohde!Emmä jaksa. Mua kiinnostaa vielä enemmän nuo päänsisäiset ongelmat.
Ei ollu. Kiitos kusi-Lukko, nevöfoget.Tiätteks, oli mukava kattella kun Lukko hävis just kuudennen pelin putkeen.
Sillon niissä olis varmaan ollu jotain näkemistäkin...Millonkohan sitä kävis sivistää itteään sen verta, että kävis edes Kärppien peliä livenä kattoo. Ei Hämis-aikoinakaan tullu yhtään kertaa käytyä kattoo HPK:n pelejäkään.
Sillon niissä olis varmaan ollu jotain näkemistäkin...
No eipä tuo häävisti ole viime joulun jälkeen mennyt.Nykyisin ei? :D
Varmaan siks ku aiemmin päivällä olit niin innoissas kakkosesta.muoks. minkäs takia tää nyt tuuppaa koko ajan tuplana. En oo edes juonu mitään.
Jaloviinassa kakkonen on ykkönen. Muuten ei tohdi kommentoida.Varmaan siks ku aiemmin päivällä olit niin innoissas kakkosesta.
munkkipäivä