Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen alkuasukas ja puhun välillä aiva kauhian leviää murretta.

Ei se väärin oo. Mulla on isommat murteet hävinny aikojen saatossa, kun on asunu vähän siellä ja täällä.

Vaikka viimeksi tiistaina joku ihasteli mun "murretta". :p

Youtubesta videoita vaa kattelee ens alkuun :p

Emmä jaksa. Mua kiinnostaa vielä enemmän nuo päänsisäiset ongelmat.

Ei se väärin oo. Mulla on isommat murteet hävinny aikojen saatossa, kun on asunu vähän siellä ja täällä.

Vaikka viimeksi tiistaina joku ihasteli mun "murretta". :p

Mulle joskus serkun mies huomautteli mun murteesta. Kuulostan kuulemma juntilta.

Millonkohan sitä kävis sivistää itteään sen verta, että kävis edes Kärppien peliä livenä kattoo. Ei Hämis-aikoinakaan tullu yhtään kertaa käytyä kattoo HPK:n pelejäkään.

Ois munkkipäivä, mutta minut on pilattu! Tavallaan ne sokeriset maistuu edelleen, mutta niitä seuraa niin järkyttävä ällötys, ettei pahemmasta väliä. Ajatus kuudesta munkista aiheuttaa jo pelkotiloja. Mutta tähtitorttusen ehkä voisin syöpästä. Tänään pitää muuten ajaa Helsinkiin, otin kaksi kimppakyytiläistäkin. Jos ei kuulu mitään, niin ovat yksissä tuumin kirvesraiskanneet minut Lahden motarille.

Back
Ylös Bottom