Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen edelleen sairas, tästä on tulossa vähintään kuukauden salitauko, pitäisikö heittää kaikki läskiksi ja alkaa vain ahmia torttuja ja pipareita, jotka huuhtoa alas terästettyllä glögsyllä? :confused:

Kyllähän nyt sairastamiseen tarvii sekä energiaa että mielenterveyttä, ja kumpaakin edistää tuo suunnitelma :)

Olen edelleen sairas, tästä on tulossa vähintään kuukauden salitauko, pitäisikö heittää kaikki läskiksi ja alkaa vain ahmia torttuja ja pipareita, jotka huuhtoa alas terästettyllä glögsyllä? :confused:
Tässä mun näkemys parin vuoden takaa mitä pitää tehä ku on salitaukoa! Harmittavasti oli kadonnut 7kg omaa painoa parissa viikossa, nii pitihän sitä ottaa sit vauhdilla takasin, ettei joulu mene ihan hoikkana tyttönä! 1457696_10202708667382793_1931933716_n.webp

Tässä mun näkemys parin vuoden takaa mitä pitää tehä ku on salitaukoa! Harmittavasti oli kadonnut 7kg omaa painoa parissa viikossa, nii pitihän sitä ottaa sit vauhdilla takasin, ettei joulu mene ihan hoikkana tyttönä!katso liitettä 132229
Jes. Se olisikin nyt realistinen tavoite näyttää aattona pukilta. Vatsan seudulta ainakin.

E. Mutta ei mun oikeastaan tee mieli kuin punkkua ja jekkua turruttamaan kipeää kurkkua. Ehkä aattona voisi muistuttaa myös Petteri Punakuonoa.

Sehän se :) Pitäs melkei ottaa se hyllystä jossai vaiheessa kertauksen alle.

Luut ja muu tuki- ja liikuntaelimistön anatomia on ainakin parempi osata kesällä. :p

Noita "pitäs ottaa kertauksen alle" kirjoja on mullaki hylly täynnä, kaikki koskematta. :D

Luut ja muu tuki- ja liikuntaelimistön anatomia on ainakin parempi osata kesällä. :p

Noita "pitäs ottaa kertauksen alle" kirjoja on mullaki hylly täynnä, kaikki koskematta. :D
Orto ja trauma alkaa tos keväällä, joten ois tarkotus saaha jonniimoista pohjaa sille kurssille. Ainaki syksyllä harkassa tuli tiukkaa tenttausta ortopediltä, joten ois ehkä omalle mielenterveydelle hyvä jos osais ees joihinki kysymyksiin vastata! Onneks TLA sytyttää enemmän ku EAN, ainaki nii oli fuksivuonna, toivottavasti on vieläkin :D Meinaa kyl olla näitä "tota pitäs vähän kahtoa uusiks läpi" hommia pikkuhiljaa iha riittämiin roikkumassa! Mietittii kavereiden kans, että vois pitää flashcardeilla anatomian kertausillan joskus. Mietittii juomapeliinkin säännöt, mut todettii ettei päästä varmaa korttia tai kahta pidemmälle tän hetken muistikuvilla. Ja parin kortin jälkeen ei varmaa oo seuraavana päivänä kenelläkää mitää muistikuvia kertauksesta :D

Back
Ylös Bottom