http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1447990531592.html Siitä mallia perjantairuuhkaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syksyn ekan kaksinpelin kun kävin lätkiin, niin meinas keuhkot sanoa sopparin irti. Oli vähän rankkaa puuhaa. Tosin, aina kevääseen mennessä varmaan toki oppii olemaan juoksematta. Syksyllä mennään juoksemalla ja keväällä sitten muutamalla askeleella :D

Toihan vois onnistuakin, paino putos nimittäin sellasen 6-7 kg tossa loppukesästä. Harmi vaan, ettei saamistani kommenteista päätellen ollut rasvaa se mikä lähti.
Sama homma. Toukokuussa vois taas heräillä siistimään itteään seuraavan vuoden kesäks.Mulle on kasvanut tässä tänä vuonna kylkiin ja selkään sellaiset tosi kätevät kahvat ja joulukuu on vasta edessä...
Mulla on loppukesästä kans tullu se 7kg yhteensä alas. Pari kiloa kerkesin omin avuin (lähinnä nesteitä) tiputella ja sitten hommasin valmentajan, koska ideana oli saada myös ruokarytmi kohdalleen. Painia ainakin on jaksanu paljon paremmin!

Mulla toi homma meni vähän niinkuin Jäätteenmäellä, eli pyytämättä ja yllättäen. Tutkimuksia, lääkkeitä ja ruokavaliomuutoksia, niin taas ollaan jo nousussa: "Nyt ku sulla on toi kortisoni päällä ni pystyt syodä koko ajan ja treenaat vaan niin perkeleesti!"![]()
Tunnin päästä vasta.
Aijaha! No mä vaan kyllästyin siihen, että istuessa maha valu vyön yli reisille ja kylkiin kasvo kaikenlaisia ulokkeita. Ei ollut minulla hyvä olo silloin. Nyt sitten on vähän parempi jo. Paljon tämän pienemmäksi en haluaisikaan, koska oon kuitenkin sen verran pitkä, etten halua ihan hammaslangaksi muuttua. Miks on pitäny tutkia? Ooksä jotenki kipiä?

Kuulemma! Ensin saleilut silti.Sauna lämpiämässä?
Juu, ei luisevia naisia, kiitos.
Tavallaan mä oon "kipiä" lopun elämääni, mutta tämä on enemmän ikävä kuin vaarallinen vaiva. Ei lyhennä elinikää jne.
Eli jos suurin murhe on se, ettei kannata syödä herkkuja, niin ainoa oikea johtopäätös on se, että mies kitisee ihan turhista![]()