Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syksyn ekan kaksinpelin kun kävin lätkiin, niin meinas keuhkot sanoa sopparin irti. Oli vähän rankkaa puuhaa. Tosin, aina kevääseen mennessä varmaan toki oppii olemaan juoksematta. Syksyllä mennään juoksemalla ja keväällä sitten muutamalla askeleella :D

Oli liikkumistapa juoksu, askelhyppy tai heinäsirkkaloikka, niin kyllä sitä vaan perkeleesti hengästyy, kun tosissaan koittaa voittaa :)

Toihan vois onnistuakin, paino putos nimittäin sellasen 6-7 kg tossa loppukesästä. Harmi vaan, ettei saamistani kommenteista päätellen ollut rasvaa se mikä lähti.

Mulla on loppukesästä kans tullu se 7kg yhteensä alas. Pari kiloa kerkesin omin avuin (lähinnä nesteitä) tiputella ja sitten hommasin valmentajan, koska ideana oli saada myös ruokarytmi kohdalleen. Painia ainakin on jaksanu paljon paremmin!

suåsittelen myös muille,kunteille,asettaa tavoite kymmenen vuoden päähän, ja epäonnistua siinä

Minä tein näin vuonna 2000

Mulla on loppukesästä kans tullu se 7kg yhteensä alas. Pari kiloa kerkesin omin avuin (lähinnä nesteitä) tiputella ja sitten hommasin valmentajan, koska ideana oli saada myös ruokarytmi kohdalleen. Painia ainakin on jaksanu paljon paremmin!

Mulla toi homma meni vähän niinkuin Jäätteenmäellä, eli pyytämättä ja yllättäen. Tutkimuksia, lääkkeitä ja ruokavaliomuutoksia, niin taas ollaan jo nousussa: "Nyt ku sulla on toi kortisoni päällä ni pystyt syodä koko ajan ja treenaat vaan niin perkeleesti!" :)

Mulla toi homma meni vähän niinkuin Jäätteenmäellä, eli pyytämättä ja yllättäen. Tutkimuksia, lääkkeitä ja ruokavaliomuutoksia, niin taas ollaan jo nousussa: "Nyt ku sulla on toi kortisoni päällä ni pystyt syodä koko ajan ja treenaat vaan niin perkeleesti!" :)

Aijaha! No mä vaan kyllästyin siihen, että istuessa maha valu vyön yli reisille ja kylkiin kasvo kaikenlaisia ulokkeita. Ei ollut minulla hyvä olo silloin. Nyt sitten on vähän parempi jo. Paljon tämän pienemmäksi en haluaisikaan, koska oon kuitenkin sen verran pitkä, etten halua ihan hammaslangaksi muuttua. Miks on pitäny tutkia? Ooksä jotenki kipiä?

Onkohan csipotti itse pyytänyt poistoa vai onko päätös tullut ylläpidolta. Tulee että ei herran profiilia enään löydy.

Kiinnosteli vaan että jokohan on herra lataantunut, tuskimpa.

Aijaha! No mä vaan kyllästyin siihen, että istuessa maha valu vyön yli reisille ja kylkiin kasvo kaikenlaisia ulokkeita. Ei ollut minulla hyvä olo silloin. Nyt sitten on vähän parempi jo. Paljon tämän pienemmäksi en haluaisikaan, koska oon kuitenkin sen verran pitkä, etten halua ihan hammaslangaksi muuttua. Miks on pitäny tutkia? Ooksä jotenki kipiä?

Juu, ei luisevia naisia, kiitos.
Tavallaan mä oon "kipiä" lopun elämääni, mutta tämä on enemmän ikävä kuin vaarallinen vaiva. Ei lyhennä elinikää jne.
Eli jos suurin murhe on se, ettei kannata syödä herkkuja, niin ainoa oikea johtopäätös on se, että mies kitisee ihan turhista :)

Kuulemma silloin on lihava, kun molo ei näy näy mahan alta.

Mutta nämä suhteelliset mittasuhteet on vaikeita: voi olla pieni maha mutta myös pieni jölli, tai iso maha ja valtava siitin.

Ei kukaan mene Ron Jeremylle baarissa sanomaan, että ei näy kulli mahan alta, kun se näkyy saatana kulman takaa 6 sekuntia ennen kuin itse ukko näkyy.

Toisaalta se taas riippuu siitä, kuinka nopeasti kävelee.

Tämän takia pyytäisin absoluuttisia mittoja.

Nämä asiat nyt pohdinnassa.

Juu, ei luisevia naisia, kiitos.
Tavallaan mä oon "kipiä" lopun elämääni, mutta tämä on enemmän ikävä kuin vaarallinen vaiva. Ei lyhennä elinikää jne.
Eli jos suurin murhe on se, ettei kannata syödä herkkuja, niin ainoa oikea johtopäätös on se, että mies kitisee ihan turhista :)

Hyvä, ettei vaarallisia vaivoja. Mulla on jostain syystä häntäluu hirviän kipiä, en kyllä ymmärrä kuka minua on taas persiiseen porannu. Hö. No mutta. Mitäs miekkoset ja naikkoset aikoo tänään? Minä pistin villisti lahosuojaa silimään ja lähen käymään lähipubissa. On elävää musiikkia siellä.

Back
Ylös Bottom