Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lounas + vastapihistettyä sumppia + keke
IMAG3851.webp

Taas vanhenin! Joka vuosi sama juttu.
Vielä voi vuoden verran sanoa itteensä parikymppiseksi. Vai pitääkö sanoa melkein kolmekymppinen.
Onnea Irmalle! Niin kauan voi itseään kutsua nuoreksi, kun itsestä tuntuu. Mää oon ainakin ikinuori. Juon loput sumpit sinun juhlan kunniaksi.

Itelläkin on kyllä jutut vieläkin kuin 15-vuotiaalla, mutta ulkonäkö valitettavasti paljastaa. Vois ruveta pitään semmosta helvetin rumaa lippistä, jossa on lippa suorassa ja jota pidetään ilmeisesti vinossa. Se on ymmärtääkseni muotia. Sen jälkeen opettelen skeittaamaan.

Itelläkin on kyllä jutut vieläkin kuin 15-vuotiaalla, mutta ulkonäkö valitettavasti paljastaa. Vois ruveta pitään semmosta helvetin rumaa lippistä, jossa on lippa suorassa ja jota pidetään ilmeisesti vinossa. Se on ymmärtääkseni muotia. Sen jälkeen opettelen skeittaamaan.
Äläs nyt. Itse ostin viime talvena longboardin ja vedin sillä menneen kesän aikana varmasti satoja tunteja :D Lakkia tosin en käytä. Etes ulkona. Enkä syödessä.

Onnea Irmalle! Niin kauan voi itseään kutsua nuoreksi, kun itsestä tuntuu. Mää oon ainakin ikinuori. Juon loput sumpit sinun juhlan kunniaksi.

Kiitos. Kyllä tämä henkinen ikä on vielä alle parikymppisen tasolla niin eiköhän tässä jonkinaikaa itsensä nuoreksi tunne..

Onnittelut. Mä oon ollut jo 14 vuotta kakskymppinen ;)

Kiitos vaan sinnekin. Kyllä mä tästä lähin taidan täyttää aina vaan sen 22. Se oli hyvä ikä.

Vois ruveta pitään semmosta helvetin rumaa lippistä, jossa on lippa suorassa ja jota pidetään ilmeisesti vinossa.

ja sisätiloissa! ja osa vieläpä ruokaillessa!

hävytöntä!

Äläs nyt. Itse ostin viime talvena longboardin ja vedin sillä menneen kesän aikana varmasti satoja tunteja :D Lakkia tosin en käytä. Etes ulkona. Enkä syödessä.
Joo, mulla on jotain yli kolmekymppisiäkin tuttuja, jotka on keksinyt ruveta veteleen tommosilla. Ei tajua.

Minulle on kasvanut lihava maha. Ja ensikuu sitä vasta kasvattaakin. On sokolaatia, on punaviiniä, on torttua, on joulukinkkua, on kaikkea. Pipariakin.

Tammikuun alusta. Onely nollakola.

käykö jossullakin pian noin

näihin kuviin ja tunnelmiin,
hyvää yötä

käykö jossullakin pian noin

näihin kuviin ja tunnelmiin,
hyvää yötä

No kyllä! Juuri tuolta se tuntuu. Hiki tulee jo pelkästä ajatuksesta, kuten Markolla konsanaan.

Ei parane etes roikkua, kun on käynyt eilen suihkussa.

Yötä Vesa. Tai huomenta.

Back
Ylös Bottom