Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnea Irmalle! Niin kauan voi itseään kutsua nuoreksi, kun itsestä tuntuu. Mää oon ainakin ikinuori. Juon loput sumpit sinun juhlan kunniaksi.Taas vanhenin! Joka vuosi sama juttu.
Vielä voi vuoden verran sanoa itteensä parikymppiseksi. Vai pitääkö sanoa melkein kolmekymppinen.
Taas vanhenin! Joka vuosi sama juttu.
Vielä voi vuoden verran sanoa itteensä parikymppiseksi. Vai pitääkö sanoa melkein kolmekymppinen.
Äläs nyt. Itse ostin viime talvena longboardin ja vedin sillä menneen kesän aikana varmasti satoja tunteja :D Lakkia tosin en käytä. Etes ulkona. Enkä syödessä.Itelläkin on kyllä jutut vieläkin kuin 15-vuotiaalla, mutta ulkonäkö valitettavasti paljastaa. Vois ruveta pitään semmosta helvetin rumaa lippistä, jossa on lippa suorassa ja jota pidetään ilmeisesti vinossa. Se on ymmärtääkseni muotia. Sen jälkeen opettelen skeittaamaan.
Onnea Irmalle! Niin kauan voi itseään kutsua nuoreksi, kun itsestä tuntuu. Mää oon ainakin ikinuori. Juon loput sumpit sinun juhlan kunniaksi.
Onnittelut. Mä oon ollut jo 14 vuotta kakskymppinen ;)
Vois ruveta pitään semmosta helvetin rumaa lippistä, jossa on lippa suorassa ja jota pidetään ilmeisesti vinossa.
Joo.ja sisätiloissa! ja osa vieläpä ruokaillessa!
hävytöntä!
Joo, mulla on jotain yli kolmekymppisiäkin tuttuja, jotka on keksinyt ruveta veteleen tommosilla. Ei tajua.Äläs nyt. Itse ostin viime talvena longboardin ja vedin sillä menneen kesän aikana varmasti satoja tunteja :D Lakkia tosin en käytä. Etes ulkona. Enkä syödessä.
Onnea onnea meidän @irtakk ille!
Lähetin taksimersun takapenkkien välissä tulemaan nakkisämpylän valkosipulimajoneesilla ja tietysti ilmapallon.
Kiitoskiitos! Sinä se oot aina niin ihanan huomaavainen. Mutta ootkohan lähettänyt taksimersun väärään osoitteeseen? Ei näy missään.
No perkele. Rekkulan paikka. Taisi se kuski imasta sämpylän naamioon ite.Kiitoskiitos! Sinä se oot aina niin ihanan huomaavainen. Mutta ootkohan lähettänyt taksimersun väärään osoitteeseen? Ei näy missään.
käykö jossullakin pian noin
näihin kuviin ja tunnelmiin,
hyvää yötä