Älä mee. Mää skippaan kans ja meen vasta hoomenna.
kävin tänää, voi huomenna sitten vain rentoutua, jos ei sada #läsnä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos ei käy, alkaa kehittyä väärään suuntaan. Maan vetovoima, nääs!Menin. Mulla ei oikein oo mitään motivaatiota käydä salilla ku mitää kehitystä ei tapahdu mihinkää suuntaan koskaa. Käyn silti. Tai sitten tämä johtuu siitä, että olen löytänyt taas joogan.

Jos ei käy, alkaa kehittyä väärään suuntaan. Maan vetovoima, nääs!
Nainen onkin niin kiihottava, kun se on vetänyt perseet.Jos ei käy, alkaa kehittyä väärään suuntaan. Maan vetovoima, nääs!
E. Musta ei muuten ikinä huomaa, jos olen ottanut. Paitsi kun meni kerran melkein jalat alta 19 veenä ja ekan poikaystävän piti taluttaa kämpilleen. Eikä silloinkaan yrittänyt panna![]()
Miehet ovat kranttuja.Nainen onkin niin kiihottava, kun se on vetänyt perseet.
Nykyään ei suositella varmuuden vuoksi poistamista. On tosiaan ollut aiemmin tapana.
Suu- ja leukakirurgi. Siitä jännä tyyppi että on sekä lääkärin että hammaslääkärin koulutus.
Jos ikeniä leikataan, myös tikataan. Kaikki hampaiden poisto ei vaadi leikkaamista.

Mulla alkaa vapaa-aika vasta oletettavasti kympiltäPommiin (seiskaan) nukuttuani olen nyt niin skarppi, ettei taida olla toivoakaan unen saamisesta.

Mulla alkaa vapaa-aika vasta oletettavasti kympiltä![]()
Niin mäkin tekisin jos olisin fiksu, mutta koska olen tyhmä, menen sitten vasta suihkuun ja vietän parisuhdeaikaaHeh, silloin viimeistään kaadun.

Niin mäkin tekisin jos olisin fiksu, mutta koska olen tyhmä, menen sitten vasta suihkuun ja vietän parisuhdeaikaa![]()
On se kyllä tyhmää nyt kun olen yhä pää tukossa ja luvassa ei liene muuta kuin tv:n ääressä röhnötystäEi kuulosta tyhmältä ;) Itsehän siirrän suoritteita aamuun ja laitan herätyksen viideksi.
E. Jotenka taitaa olla aika hipsiä tonne noin ->