Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En kestä kun kaikki töissäkin tarjoilevat mulle sarvikuonoa tai duactia :eek:

Tai höyryhengitystä, johon mulla ei ole aikaa:mad:

Heti aukes nenä kun jekkupaukun vedin :oujee:

Älä mee. Mää skippaan kans ja meen vasta hoomenna.

Menin. Mulla ei oikein oo mitään motivaatiota käydä salilla ku mitää kehitystä ei tapahdu mihinkää suuntaan koskaa. Käyn silti. Tai sitten tämä johtuu siitä, että olen löytänyt taas joogan.

Menin. Mulla ei oikein oo mitään motivaatiota käydä salilla ku mitää kehitystä ei tapahdu mihinkää suuntaan koskaa. Käyn silti. Tai sitten tämä johtuu siitä, että olen löytänyt taas joogan.
Jos ei käy, alkaa kehittyä väärään suuntaan. Maan vetovoima, nääs!

E. Musta ei muuten ikinä huomaa, jos olen ottanut. Paitsi kun meni kerran melkein jalat alta 19 veenä ja ekan poikaystävän piti taluttaa kämpilleen. Eikä silloinkaan yrittänyt panna :woot:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos ei käy, alkaa kehittyä väärään suuntaan. Maan vetovoima, nääs!

E. Musta ei muuten ikinä huomaa, jos olen ottanut. Paitsi kun meni kerran melkein jalat alta 19 veenä ja ekan poikaystävän piti taluttaa kämpilleen. Eikä silloinkaan yrittänyt panna :woot:
Nainen onkin niin kiihottava, kun se on vetänyt perseet.

mielestäni mustassi saisi taas pian piipahtaa assjoella

väkevää rokkia

Nykyään ei suositella varmuuden vuoksi poistamista. On tosiaan ollut aiemmin tapana.

Suu- ja leukakirurgi. Siitä jännä tyyppi että on sekä lääkärin että hammaslääkärin koulutus.

Jos ikeniä leikataan, myös tikataan. Kaikki hampaiden poisto ei vaadi leikkaamista.

Voi olla että muistan väärin, koska kyllä se leikattiin multa pois niin saattoihan tuo tikatakkin.. Ehkä niitä ruuan murusia menikin jonkun normi hampaanpoiston jälkeen ja sekoitan asioita.
By the way. Olen aivan ihastunut tuohon Huutokauppa Texasin pikku naiseen, ne jotka on katsonut niin kyllä tietävät mistä puhun koska nainen todella on piskuinen, sillä on ihana nauru:heart:

Ei kuulosta tyhmältä ;) Itsehän siirrän suoritteita aamuun ja laitan herätyksen viideksi.

E. Jotenka taitaa olla aika hipsiä tonne noin ->
On se kyllä tyhmää nyt kun olen yhä pää tukossa ja luvassa ei liene muuta kuin tv:n ääressä röhnötystä:rolleyes:
Herätys 7:10 jos lapsi suo.

Back
Ylös Bottom