Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka viihdyttää naistas kun se on vielä raskaanakin?:eek:

Kysymyksen perimpään tarkoitukseen niin pärjää hän ilman kikkeliä kuukauden. Sit on taas massiivinen ITKK tarjolla kuukauden putkeen.

On itseasiassa ihan tyytyväinen, että saa olla aina hetken omissa oloissaan rekkujen kanssa. 19 kesäsestä asti on mun nurkissa ollut ja max viikon keikkoja ollaan oltu erossa. Tää tuntuu erittäin piristävältä:D sit taas kun vauva syntyy niin ohan siinä pärjäämistä kotona, mut meillä on hyvä ja auttavainen lähisukuverkosto tässä lähistöllä. Sit taas ku oon kotona niin mimmi voi tuulettua rauhassa. Kuhan tissistä on päästy eroon. On tässä rahavirran lisäksi muitakin hyviä puolia.

Tänään pääsee hyppään junaan ja huomenna saa herätä vr:n punkasta takas etelässä. On se komiaa.

Kellokin on vasta noin ja minä olen jo näin. Vieraissa jälleen käyty, eri vierassa vielä kuin viimeksi.

Onko Eventalla isot ja miehiset kiivekset.
Niistä voisi askarrella vaikka selkärepun.
enhanced-29903-1410819206-6.jpg

Tänään sain tehtyä kahdet treenit: aamulla takareidet & perse ja illalla selkä. Nyt voi hyvällä omatunnolla syödä täytekakkua ja pizzaa. :hyper:

Back
Ylös Bottom