Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

La Trappelta on nyt markkinoilla spessuversio quadrupelista. Viidessä tynnyrissä kypsytetty, oliskohan kanssa tommonen isompi pullokoko. Ei oo uskaltanut maistaa, vaikka tossa lähikuppilassa olis.

Tuo La Trappen Quadi on kyllä hiton hyvää sellaisenaan sekä ainakin ne spessuversiot (oak aged), joita oon ite maistanut. Tommosesta versiosta en oo kuullutkaan, mutta kannattaa uskaltaa vaan maistaa.

En oo viikkoon reenannu. Tuntuu lihavammalta ja ohuemmalta ku normaalisesti.
Mä reenasin tänään. Edellisestä 6 päivää. Olo on silti lihava ja lihaton. Olisiko oluen juonnilla ja suklaan syönnillä jotain tekemistä asian kanssa ? Voi olla, aion tuplata kummankin annoksen, jos tässä toimis sellainen käänteinen mekanismi.

Ät moscow. Tulipas taas todistettua sellanen ruuhka että jalat tutisoo vieläkin. Kuntit ne nettiviteot on totista totta!

Ja Elisa viihde 12,9e/kk tuntuu aina vaan enemmän jees hankinnalta. Pystyy nimittäin kyttää suomen tv ulkomailla.

melkomoinen prinsessa tuo keekki

noin kuusi minuuttia olen tätä nyt katsonut

Unohdin tallen:taa. Itse keekistä diggaan siinä mielessä että eka laulo mitä haluis saavuttaa, nyt laulanu mitä saavuttanut. Ohan se massin tehny valkoisella suomirapilla. Ei heti taida tulla toista.

En nyt jaksanu laskea montako kanavaa meillä näkyy, mutta mistään ei tuu yhtään mitään. Paljo jännittävämpää katella ikkunasta pihalle.

tumblr_nwxddcAQwT1u7e6kwo3_250.gif

Taitaa olla se Joxuzin ikkuna tuo.

Back
Ylös Bottom