Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet siis fiksuna ihmisenä jättänyt kokonaan väliin ukon kanssa väsyneenä riitelyt ja omaa aikaa saat kun lapsi tapaa isää :D Mutta en väitä oikeasti että noin helpompaa olisi joten rispektiäOnhan mulla. Yksi. Itse olen yksin alusta asti hoitanut kaikki yövalvomiset, unikoulut, kasvatuksen jne. vaikka isäänsä säännöllisesti näkeekin. Väsynyt toki oon ollu ja oon vieläkin, mutta ei viitti valittaa. Kuten äiree-rakas sanoi, itse oon valintani tehny.
Saahan sitä varmaan sitä kikkeliäkin ainakin pikkulapsivaiheessa tod näk helpommin/useammin kun on mies talossa vs. talon ulkopuolella...

Mieshän ei moneen kuukauteen oikein edes voi hoitaa yöheräilyjä, jos vauvan ainoa ruokintamuoto on imetys... Mutta kyllä sen alun jaksaa jo hormoneilla. Tässä kohtaa mulle suurin rasitus on se, kun heräilyjen päälle pitää vielä aina herätä aikaisin töihin, tai ainakin aikaisemmin kuin yleensä vielä kotona ollessa sain nukkua ja vielä päiväunet päälle. Tulipa jotenkin outo lause. No tänään saan nukkua päiväunet kun olen saikulla ja lapsen vein hoitoon. Mutta kyllä vituttaa aivan saatanasti, ehdin jo toiveajatella, ettei tämä flunssa näin pahaksi menisi:(22-06, väsyttää silti jäätävästi. Kahvia, paljon kahvia.
Nuo perheilythän on aina ihan erilaisia, ei voi etukäteen tietää kelle se on rankkaa ja kelle ei.
Ite oon kokenu vauva-ajan yksin ja miehen kanssa, se on vaan sopeuduttava siihen mikä sillä hetkellä tilanne on. Yöheräilyt kuitenkin hoidellu aina ite ja väsytti, ihan varmasti väsytti ja ärsytti.
Olet siis fiksuna ihmisenä jättänyt kokonaan väliin ukon kanssa väsyneenä riitelyt ja omaa aikaa saat kun lapsi tapaa isää :D Mutta en väitä oikeasti että noin helpompaa olisi joten rispektiäSaahan sitä varmaan sitä kikkeliäkin ainakin pikkulapsivaiheessa tod näk helpommin/useammin kun on mies talossa vs. talon ulkopuolella...
![]()
Auts, uskon. Onneksi pääsit eroon!Niiiiin no... Sitä tikulla silmään joka vanhoja kaivelee, mutta kyllähän sitä mieluummin varmaan ottais sen väsyneenä riitelyn ku miehen vieraissa hyppäämisen ja kännissä poliisisaattueella kotiintulon.
Mä en nyt laita kuvaa tisseistä, vaan viinasta eiku yskänlääkkeestä ja sen värimaailmaan mätsäävästä kynsigeelistäTäälon ny kyllä liian vakavaa keskustelua. Koska tulee gontsalta tai siikkeriltä päivän tissit?
Täälon ny kyllä liian vakavaa keskustelua.
pieru
Täälon ny kyllä liian vakavaa keskustelua. Koska tulee gontsalta tai siikkeriltä päivän tissit?