Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onhan mulla. Yksi. Itse olen yksin alusta asti hoitanut kaikki yövalvomiset, unikoulut, kasvatuksen jne. vaikka isäänsä säännöllisesti näkeekin. Väsynyt toki oon ollu ja oon vieläkin, mutta ei viitti valittaa. Kuten äiree-rakas sanoi, itse oon valintani tehny.
Olet siis fiksuna ihmisenä jättänyt kokonaan väliin ukon kanssa väsyneenä riitelyt ja omaa aikaa saat kun lapsi tapaa isää :D Mutta en väitä oikeasti että noin helpompaa olisi joten rispektiä :worship: Saahan sitä varmaan sitä kikkeliäkin ainakin pikkulapsivaiheessa tod näk helpommin/useammin kun on mies talossa vs. talon ulkopuolella...:rolleyes:

Meillä esikoinen alkoi tasan 1-vuotiaana nukkua yöt heräämättä mutta kuopus ei yleensä nuku vieläkään yli 1,5 -vuotiaana - tai jos nukkuu, itse en enää osaa nukkuao_Osanomattakin lienee selvää että mun lapsiluku on tässä, en koe kutsumusta viettää loppuikääni zombina jossain päiväkotiperäisessä kulkutaudissa:confused:

22-06, väsyttää silti jäätävästi. Kahvia, paljon kahvia.

Nuo perheilythän on aina ihan erilaisia, ei voi etukäteen tietää kelle se on rankkaa ja kelle ei.
Ite oon kokenu vauva-ajan yksin ja miehen kanssa, se on vaan sopeuduttava siihen mikä sillä hetkellä tilanne on. Yöheräilyt kuitenkin hoidellu aina ite ja väsytti, ihan varmasti väsytti ja ärsytti.

22-06, väsyttää silti jäätävästi. Kahvia, paljon kahvia.

Nuo perheilythän on aina ihan erilaisia, ei voi etukäteen tietää kelle se on rankkaa ja kelle ei.
Ite oon kokenu vauva-ajan yksin ja miehen kanssa, se on vaan sopeuduttava siihen mikä sillä hetkellä tilanne on. Yöheräilyt kuitenkin hoidellu aina ite ja väsytti, ihan varmasti väsytti ja ärsytti.
Mieshän ei moneen kuukauteen oikein edes voi hoitaa yöheräilyjä, jos vauvan ainoa ruokintamuoto on imetys... Mutta kyllä sen alun jaksaa jo hormoneilla. Tässä kohtaa mulle suurin rasitus on se, kun heräilyjen päälle pitää vielä aina herätä aikaisin töihin, tai ainakin aikaisemmin kuin yleensä vielä kotona ollessa sain nukkua ja vielä päiväunet päälle. Tulipa jotenkin outo lause. No tänään saan nukkua päiväunet kun olen saikulla ja lapsen vein hoitoon. Mutta kyllä vituttaa aivan saatanasti, ehdin jo toiveajatella, ettei tämä flunssa näin pahaksi menisi:(

Olet siis fiksuna ihmisenä jättänyt kokonaan väliin ukon kanssa väsyneenä riitelyt ja omaa aikaa saat kun lapsi tapaa isää :D Mutta en väitä oikeasti että noin helpompaa olisi joten rispektiä :worship: Saahan sitä varmaan sitä kikkeliäkin ainakin pikkulapsivaiheessa tod näk helpommin/useammin kun on mies talossa vs. talon ulkopuolella...:rolleyes:

Niiiiin no... Sitä tikulla silmään joka vanhoja kaivelee, mutta kyllähän sitä mieluummin varmaan ottais sen väsyneenä riitelyn ku miehen vieraissa hyppäämisen ja kännissä poliisisaattueella kotiintulon.

Täälon ny kyllä liian vakavaa keskustelua. Koska tulee gontsalta tai siikkeriltä päivän tissit?
Mä en nyt laita kuvaa tisseistä, vaan viinasta eiku yskänlääkkeestä ja sen värimaailmaan mätsäävästä kynsigeelistä
image.webp

Me aateltiin hoitaa perhe-elämä siten, että ekat kolme vuotta oon joka toinen kuukaus vekka:D ja lähettelen massia silloin kun on tarvetta. Sit joka toinen kuukaus voi muija tuulettua ku oon koko kuukauden himassa. Toki poikien kanssa formulaa pitää käydä kattoos ja epsanjassa maastopyöräilemässä, mut niihin riittää viikko-kaks kuukaudesta.

Back
Ylös Bottom