Deleted member 43228
Mulla kans aivastuttaa, mutta se on noiden jauhomatojen paskapöly :D Niitä kun sihtaa, niin johan yskittää.Nyt olen sitten TAAS saanut jonkun viruksen nenäänikun aivastuttaa
![]()
00-08 ja 0830-1030. Otin lisäunet koska voi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla kans aivastuttaa, mutta se on noiden jauhomatojen paskapöly :D Niitä kun sihtaa, niin johan yskittää.Nyt olen sitten TAAS saanut jonkun viruksen nenäänikun aivastuttaa
![]()
Siirryin kotiin jatkamaan unihommia. Vieraissa kun potkittiin ylös.otitko näpit 0800-0830
Minua hieman kahvituttaisi, ehkä pian kipaisen teikkövein
työmotivaatio on taas jossain
Vieraissa kun potkittiin ylös.
kuntit! Jossu kävi viime yönä vieraissa
Vovvovoovv. Mitäs ootko ollut vakoilemassa viime vkl gaylaustani. Taululla luki Jossu. Se vaikutti oleellisesti ja heitin huonosti. Uskon.kuntit! Jossu kävi viime yönä vieraissa
Tutuissa vieraissa käyty. Mutta ei sentäs Vieraissa! Vain vieraissa.Eipä käynytkään, ainakaan tuntemattomissa vieraissa.
Eikö tämä ole toivottua JA saat tämän jälkeen juoda kotona vaikka pannun kahvia JA kuulemma nuha lähtee nussimalla?Joo lähdin sitten töistä kesken päivän nu***maan kun on toi nuhakin päällänsä.
sauna, viina ja terva vielä reservissä....Eikö tämä ole toivottua JA saat tämän jälkeen juoda kotona vaikka pannun kahvia JA kuulemma nuha lähtee nussimalla?
viina
Oot santsi sekasin. Kuminauhajumppaa luistimet jalassa. Kuulostaa turvalliselle![]()
En mä oo enää absolutisti:pEi taida absolutistilla kovasti auttaa. ;)
En mä oo enää absolutisti:p
Vai näitkö toisenlaista, järkevämpää valoa?Heti tulin kipeeksi kun päätin kieltäytyä kaikesta kivastaNo sitten siitä luultavasti on vain apua.
Melko lyhyt oli tuo elämänmuutoksesi.Vai näitkö toisenlaista, järkevämpää valoa?
eli huono muutos oli se askeesikausi.Tämä on jo kolmas x-video.#fingerpori
Minun mielessäni,siis unessani, pyöri yöllä päälimmäisenä: ajelin moottoripyörällä,ducatilla,ja joka ikinen kaasun avaus aiheutti kulman nousua, siis etupyörän
kyllä,kuntit,paukutti!