Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

21.15-06.17, kaksi vessakäyntiä. Ois ihan mahtavaa joskus nukkua heräämättä kertaakaan yöllä, mutta sehän onnistuu vain kännissä tai karkkipäivän jälkeisenä yönä. Koitan kuitenkin vältellä noita molempia.

~23:21-06:50. Vessakäynnit:Negative, Lippu tangossa herätessä: positive.

Näin muuten vitun kummallista unta. Tuo on aika yleistä, kun toisinaan reenipäivän iltana nakkasen sinkit, mankut ja B:t naamaan nukkumaan mennessä ja noilla on uniin selkeesti jotain vaikutteita.
Itse unessa tapoin jonkun tyypin, jonka luona olin kylässä. Itse teon tein terävällä puukepillä järvessä. Sitten sen äijän muija tuli siihen ja annoin sille pinkan valuuttaa ja piilotettiin ruumis järven pohjaan.

ruumiini on siirtynyt ilmeisesti talviaikaan

koska: 22:16 - 07:00 ja ehtoolla ei väsyttäny, täytyi maata väkisin

Edellisyön hirvittävät univelat kuitattu ihan kivasti. Mutta kyllä vituttaa se, etten ehtinyt yhtään juoda kotona hyvää kahvia, vaikka ehdin pannullisen keittää. Nyt mies juo kaiken. Tai ainakin ylipäätään.

E. Töissä on aina kahvia, mutta se ei ole kuten mä eli tummaa, reilua ja luomua.

Sanoiko joku tissit...

KaterinaGIF.gif

mmm... hyvältä näyttää.

Mutta, lopputulema kaffista on se, että kaikkeen tottuu, kuten suomikansa on tottunut vaaleapaahtoiseen juhlamokkaan. Paatilta tuotu vajaa tummapaahtoinen juhlamokka maistuu ihan näppärälle taas. Laatupapujen ja paahdon jälkeen meni siis pari viikkoa tottua juomaan värättyä vettä. Onneksi tiedostan asian, parempaakin on tarjolla.

melko kuuma täälä sisällä, +24

pahi: positive

Jätkät täällä vaan giffittelee. Hyvä!

Selvisin A-tarvikeliikkeestä alle kolmen sadan kustannuksella. Ihme. Ja pistivät jumalauta 6 euron alennuksenkin.

Back
Ylös Bottom