Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tottahan toki rahaa on, mutta tolla menolla ei oo kauaa. Pian ollaan tilanteessa, että rahaa ei enää olekaan, mutta rojua on niin perkeleesti ja velkaa sitäkin enemmän...kukin tosin tavallaan.

Minulle piisaa autoksi, että on etuovet ja että takapenkille saa nostettua maitokaupasta ostetun 16-22e:n ostoskassin

siinä pääasiallinen kuljetus:tarpeeni

2xvuoteen pitää muutama km ajeluttaa Suvi ja Wintter tyressejä että saa mukavuuden haluisena suorittaa vaihtotyön sisätiloissa ja paineilmaa hyväksi:käyttäen

muuten takaluukku pysyy:suljettuna

Mulla yks frendi joka sanos, että piisaa naisystäväksi ihan vaan mukava mimmi. Kuhan tekee ruokaa sekä suvena ja syssynä avaa tallinsa ovet. Takaluukku pysyy: suljettuna. Ja ohan hänen vaimokkeensa aika rumakin vielä. Mutta käyttötarkoitukseen nuo pelit.

Mulla joku sexuaalinen fantasia saada nyt se maasturi. Tilaa:tarvitaan. Neliveto kiva. Sorento vaikuttaa hintalaatusuhteeltaan ostettavalta. Ja saahan sen vaihdettua sitten pois jos tulee tilanne. Muijalla on jo kauppakassina matukka.

Mä kattelin kans Mersun maastureita ja farkkuja. Ei pukineita. Muna pystyssä. Ns.

Kai se on keski-ikäistyttävä ihan tosissaan. Ehkä vielä silkkitakki.

Tai sitten on jatkettava Audi -linjalla. Vaikeita päätöksiä jumalauta.

Itselleni ei ole merkillä niin kauheasti väliä. Tekniikkaa tunnen ja ymmärrän hyvin, eikä niin kiinnosta mitä muut ajattelee.
Audi ei maistu itselle, koska kokisin maksavani jostain muusta kuin autosta.

No siksipä itsekin olen alkanut vilkuilemaan sillä silmällä myös muita saksalaisia. Onhan tuo varmasti kaikinpuolin ajettavuudeltaan, tyylikkyydeltään jne paras auto, mitä mulla on ollut, mutta uuden Audin hinnassa on kyllä helposti 10 kiloo pelkästään neljästä renkaasta. Enkä tarkoita nyt kumisia. Ja tarkoitan semmoista perus keskiluokan kulkinetta, lyksysautot erikseen. Niissä on ilmaa vielä enemmän, sanoisinko eksponentiaalisesti.

Joo , mutta annas katsoa, joutuuko korjaamaan hinnoitteluaan VAGin murheiden johdosta. Jostain käsittämättömästä syystä Audia pidetään Suomessa premium-merkkinä.

Kas, täällä oliki Audista asiaa, kun piti siihen liittyvä kysymys esittää. Onko Audi-kuskeilla omasta mielestään joku etuajo-oikeus tuolla liikenteessä? Ei muuten haittaa, mutta minä en tuota omaa autoani halua rutata.

Menisinkö pyörällä vaiko autolla. Kun ei ny huvita kumpikaan.. Työmotivaatio ihan nollassa.

Oi voi, nyt meni kivi kenkään. Pitäisiköhän noi molemmat laittaa heti myyntiin
Asioitasi, mutta case VAGissa ei olekaan kyse siitä, vaan siitä että asiakkaiden mielestä on petetty luottamus. Itselleni tuolla ei ole paskaakaan väliä, mutta isolle osalle kuluttajista on.

No joo, asiasta kukkaruukkuun...katsokaa, tissejä:

2g360p.gif

Joo , mutta annas katsoa, joutuuko korjaamaan hinnoitteluaan VAGin murheiden johdosta. Jostain käsittämättömästä syystä Audia pidetään Suomessa premium-merkkinä.

Komppaan. Itsellä oli autona uudehko passatti. Vagin viimeisintä tekniikkaa. Siks en katselekkaan audeja, volkkareita skodia tai seatteja enää. Muut saa toki ajella ja korjailla niitä:D
Muijalla oli 10 vuotta sitten audi a4. Se oli hyvä auto. Olikin vuosimallia -98.

Mersu olis jees, mutten halua ajella vanhoilla yli 100k ajetuilla autoilla. Siks puo:aukisena katselen kiioja:D Samoilla linjoilla xtreemin kanssa, että kuhan ite tietää tekniikan ja tuntuu omaan perseeseen hyvältä.

Mutta asiaan. Eli tisseihin.

Käy köntsä talvella koittaan huvikses Audin quattroo sekä Kian nelivetoa. Suattaapi löytyä eroa. Kaveri jäi tuollasella Kia Sorentolla vai mikä se maasturi onkaan, niin märälle pellolle jumiin. Tarvittiin etuveto Audi nyppäseen irti :D

Tuo Quattro on kyllä ihana. Haldexikin oli toimiva Ääs kolmosessa, vaikka sähköllä onkin ohjattu.

Mersu olis jees, mutten halua ajella vanhoilla yli 100k ajetuilla autoilla. Siks puo:aukisena katselen kiioja:D Samoilla linjoilla xtreemin kanssa, että kuhan ite tietää tekniikan ja tuntuu omaan perseeseen hyvältä.

Ite ajelen just tän takia mielelläni vähän yli 100k ajetuilla. Kaikki lapsukset on jo korjattu ja hinta laskenut sopivaksi.
Kuluvia osia nyt vaihtelee ite harrastusmielessä.

Käy köntsä talvella koittaan huvikses Audin quattroo sekä Kian nelivetoa. Suattaapi löytyä eroa. Kaveri jäi tuollasella Kia Sorentolla vai mikä se maasturi onkaan, niin märälle pellolle jumiin. Tarvittiin etuveto Audi nyppäseen irti :D

Tuo Quattro on kyllä ihana. Haldexikin oli toimiva Ääs kolmosessa, vaikka sähköllä onkin ohjattu.

No varmaan onkin parempi, mutta uudehkon kian hinnalla saa -07 200k ajetun Q7. Puhumattakaan ylläpitokuluista. Enkä mä oikeesti nelivetoa tarvii peltoajoihin. Nice to have syyllä, kun ei oo koskaan ennen ollu:D

Ite ajelen just tän takia mielelläni vähän yli 100k ajetuilla. Kaikki lapsukset on jo korjattu ja hinta laskenut sopivaksi.
Kuluvia osia nyt vaihtelee ite harrastusmielessä.

Samalla periaatteella mä kattelen yleensä 10-50k ajettuja:D

Vaikka Audia tässä on nyt useampi ollut alla, niin vähän BMW:n leiriin ollaan kaatumassa ehkä seuraavassa vaihdoksessa. 3 l turpotiisseli houkuttas ja niitä on Audilla sekä BMW:llä, mutta tuossa omassa hintaluokassa Audilla näyttää sellasille saippuakoteloille että heikompaa hirvittää. Joten voinee joutua ottamaa peeämveen.

Ja irmalle, kyllä. Kaikki Audi-kuskit on mulukkuja, kuulemma. Sekä ajaa ylinopeutta eikä piittaa liikennesäännöistä.

No varmaan onkin parempi, mutta uudehkon kian hinnalla saa -07 200k ajetun Q7. Puhumattakaan ylläpitokuluista. Enkä mä oikeesti nelivetoa tarvii peltoajoihin. Nice to have syyllä, kun ei oo koskaan ennen ollu:D

Samalla periaatteella mä kattelen yleensä 10-50k ajettuja:D
Maksaahan ne niin perkuleesti, mutta mulla onneks ei oo rahanpaskaa niin paljoo, että tarvis pohtia noita asioita :D

Loppujen lopuksi katuautossa neliveto on mukavuustekijä, eikä sen toteutustekniikalla ole loppujen lopuksi nykyään ihan niin hirveesti merkitystä.

Back
Ylös Bottom