Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulle piisaa autoksi, että on etuovet ja että takapenkille saa nostettua maitokaupasta ostetun 16-22e:n ostoskassin
siinä pääasiallinen kuljetus:tarpeeni
2xvuoteen pitää muutama km ajeluttaa Suvi ja Wintter tyressejä että saa mukavuuden haluisena suorittaa vaihtotyön sisätiloissa ja paineilmaa hyväksi:käyttäen
muuten takaluukku pysyy:suljettuna
Asioitasi, mutta case VAGissa ei olekaan kyse siitä, vaan siitä että asiakkaiden mielestä on petetty luottamus. Itselleni tuolla ei ole paskaakaan väliä, mutta isolle osalle kuluttajista on.Oi voi, nyt meni kivi kenkään. Pitäisiköhän noi molemmat laittaa heti myyntiin
Joo , mutta annas katsoa, joutuuko korjaamaan hinnoitteluaan VAGin murheiden johdosta. Jostain käsittämättömästä syystä Audia pidetään Suomessa premium-merkkinä.
Mersu olis jees, mutten halua ajella vanhoilla yli 100k ajetuilla autoilla. Siks puo:aukisena katselen kiioja:D Samoilla linjoilla xtreemin kanssa, että kuhan ite tietää tekniikan ja tuntuu omaan perseeseen hyvältä.
Käy köntsä talvella koittaan huvikses Audin quattroo sekä Kian nelivetoa. Suattaapi löytyä eroa. Kaveri jäi tuollasella Kia Sorentolla vai mikä se maasturi onkaan, niin märälle pellolle jumiin. Tarvittiin etuveto Audi nyppäseen irti :D
Tuo Quattro on kyllä ihana. Haldexikin oli toimiva Ääs kolmosessa, vaikka sähköllä onkin ohjattu.
Ite ajelen just tän takia mielelläni vähän yli 100k ajetuilla. Kaikki lapsukset on jo korjattu ja hinta laskenut sopivaksi.
Kuluvia osia nyt vaihtelee ite harrastusmielessä.
Maksaahan ne niin perkuleesti, mutta mulla onneks ei oo rahanpaskaa niin paljoo, että tarvis pohtia noita asioita :DNo varmaan onkin parempi, mutta uudehkon kian hinnalla saa -07 200k ajetun Q7. Puhumattakaan ylläpitokuluista. Enkä mä oikeesti nelivetoa tarvii peltoajoihin. Nice to have syyllä, kun ei oo koskaan ennen ollu:D
Samalla periaatteella mä kattelen yleensä 10-50k ajettuja:D