Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja sitten asiallisiin aiheisiin. Pitäisikö lehtien haravointi n. 1000 neliön alueelta mielestänne ulkoistaa?
Henk koht ratkaisin ongelman kaatamalla lähes kaikki lehtipuut tontilta.

face-of-success-pic1.jpg

ja mitä haravoimiseen:tulee, niin meikämustalainen ei ole haravoinut kertaakaan näinä ööööö noin 12vuotena mitä olen asunut: omistusasunnossa

kyllä ne lehtet keväällä sitten pienistyy kun kaataa ekan kerran heinän

heinän kaadosta puheen: ollen tämä kesän saldo, 8 niittokertaa
ei paha, viime Suvi 9

-12 on ollut hyvä vuosi, 6 kertaa: onely

kaikki merkittävät urheilusuoritukset ovat päätyneet osaltani heiaheiaan jo ties montako vuotta ml. lumityöt ja heinänänniitot
helppoa ku heinän teko ihailla suoritettua ahkeruutta vielä vuosienkin jälkeen, ei tarvi ku internetistä katsoa

Minä ainain kuvittelin että se on irman istumavärkki. Onko näin, ei ole? :(

Se on tuo @futhermucker kun levittää taas väärää tietoa! Antaa vääriä mielikuvia ihmisille, koska istumavärkkini ei valitettavasti tuolta näytä.

Minä tarvitsisin kaiuttimet ja ilmeisesti vaffistimen ja varmaan subwoooofferinkin. Itku meinas tulla, kun noita selailin. En ymmärrä niistä mitään. Enkä edes tartte mitää hienoa hifiä, mutta ku kaikki on nykyään semmosta.

Se on tuo @futhermucker kun levittää taas väärää tietoa! Antaa vääriä mielikuvia ihmisille, koska istumavärkkini ei valitettavasti tuolta näytä.

Minä tarvitsisin kaiuttimet ja ilmeisesti vaffistimen ja varmaan subwoooofferinkin. Itku meinas tulla, kun noita selailin. En ymmärrä niistä mitään. Enkä edes tartte mitää hienoa hifiä, mutta ku kaikki on nykyään semmosta.
Jahas, no odotan että kuntit pistää uuden kuvan istumavärkistäsi. NI!

Sun pitää kävellä hifikauppaan. Siellä ne kivasti neuvoo irmaa. Käsittääkseni ei parane ostaa pakettina, jos hyvää haluaa. Vaan koota eri komponenteista. Ja sen ne taitaa siellä hifikaupassa, ne hifimiehet ja hifinaiset.

ääsjoella ei ole enää hifikauppaa, valitettavasti

ja minulla on joutilas subwoowweri, en ole tarvinnut sitä vuosiin

Jahas, no odotan että kuntit pistää uuden kuvan istumavärkistäsi. NI!

Sun pitää kävellä hifikauppaan. Siellä ne kivasti neuvoo irmaa. Käsittääkseni ei parane ostaa pakettina, jos hyvää haluaa. Vaan koota eri komponenteista. Ja sen ne taitaa siellä hifikaupassa, ne hifimiehet ja hifinaiset.

Mää en halua mitää kauhian kallista ja hienoa hifiä! Sitä ne hifimiehet ja -naiset mulle myis, ku en ymmärrä nuosta mitään. Haluan olla niinku ennenvanhaa ja kuunnella musiikkia stereoista. Ja jos niihin stereoihin sais vinyylisoittimen liitettyä niin olisin enemmän ku tyytyväinen.

Enkä edes tiedä tarttisinko subwooooffferiakaa, mutta joka paikassa semmosta mainostetaan ku ei alaäänet kuulu kunnolla ja ja ja.. On tämä kauhiaa.

Back
Ylös Bottom