Deleted member 43228
Kyllä nyt irma sai kyytiä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henk koht ratkaisin ongelman kaatamalla lähes kaikki lehtipuut tontilta.Ja sitten asiallisiin aiheisiin. Pitäisikö lehtien haravointi n. 1000 neliön alueelta mielestänne ulkoistaa?
Katos, näkeehän sitä @irtakk iakin!
Näyttää kyllä samalta kapineelta!Ei se minun takamus ole!
Minä ainain kuvittelin että se on irman istumavärkki. Onko näin, ei ole? :(Ei se minun takamus ole!
Minä ainain kuvittelin että se on irman istumavärkki. Onko näin, ei ole? :(
Jahas, no odotan että kuntit pistää uuden kuvan istumavärkistäsi. NI!Se on tuo @futhermucker kun levittää taas väärää tietoa! Antaa vääriä mielikuvia ihmisille, koska istumavärkkini ei valitettavasti tuolta näytä.
Minä tarvitsisin kaiuttimet ja ilmeisesti vaffistimen ja varmaan subwoooofferinkin. Itku meinas tulla, kun noita selailin. En ymmärrä niistä mitään. Enkä edes tartte mitää hienoa hifiä, mutta ku kaikki on nykyään semmosta.
Jahas, no odotan että kuntit pistää uuden kuvan istumavärkistäsi. NI!
Sun pitää kävellä hifikauppaan. Siellä ne kivasti neuvoo irmaa. Käsittääkseni ei parane ostaa pakettina, jos hyvää haluaa. Vaan koota eri komponenteista. Ja sen ne taitaa siellä hifikaupassa, ne hifimiehet ja hifinaiset.
Totutteletko muuntelevaan leveyteen?Minä en koskaan myöskään levitä muunneltua totuutta.