tupsumato
taskusaatana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on kolmet, kaikki verrattain hyvällä alella ostetut... Oikeastaan ostin ne kuosin takia ja siksi, että tiesin etteivät ainakaan kiristä mistään. Se kuminauha on kyllä kätevä vyötäröllä, pysyy idioottivarmasti housut ylhäällä, mietin viimeksi kun olivat jalassa että mahdollisesti polttavat myös rasvaa jenkkisten alueelta, kun kohta hikoaa aina tosi paljon.Nyt nyt.. oon aina suhtautunut Freddyihin kohtalaisen nuivasti, mutta nyt tuli Internetissä vastaan moiset.. tekonahkaisena..! Jokin sisälläni liikahti. Parempi lähteä äkkiä tusaamaan jalkoja piiiitkäksi aikaa, niin voin kokea eläväni muikeasti ilmankin ylihintaisia kuminauhapöksyjäkin.
Mulla on kolmet, kaikki verrattain hyvällä alella ostetut... Oikeastaan ostin ne kuosin takia ja siksi, että tiesin etteivät ainakaan kiristä mistään. Se kuminauha on kyllä kätevä vyötäröllä, pysyy idioottivarmasti housut ylhäällä, mietin viimeksi kun olivat jalassa että mahdollisesti polttavat myös rasvaa jenkkisten alueelta, kun kohta hikoaa aina tosi paljon.
Ostin joku 3v sitten neljät samanlaiset Vero Modan pillifarkut kun kerrankin löytyi mukavat ja istuvat ka vielä halvalla. Olisi pitänyt ostaa ainakin kuudet, enää yhdet ovat hyvässä kunnossa. Sopivien housujen metsästys on perseestä.
Meinasin googlettaa, mutta löytyyhän se vastaus tästä ketjusta kuitenkin. Onko kunteilla kokemusta noista kapselikahvikoneista? Tuntuu äkkiseltään viksulta vekottimelta, jos tulee tilanne että haluaa yhden kupin kahvia eikä jaksa sen takia normi kahvinkeitintä lipastaa. Kokemuksia?
Mikä kullekin on normaalia...ite en tykkää vaaleapaahtoisesta Suomi-kahvista, mutta kyllä mun mielestä esim. Grande Mild taitaa olla tuon tyyppistä. Tuolta https://www.dolce-gusto.fi/kahvikapselit/kahvi näkee vaihtiksia.Pystyykö sillä tekemään ihan normaalia kahvia?:D