Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt nyt.. oon aina suhtautunut Freddyihin kohtalaisen nuivasti, mutta nyt tuli Internetissä vastaan moiset.. tekonahkaisena..! Jokin sisälläni liikahti. Parempi lähteä äkkiä tusaamaan jalkoja piiiitkäksi aikaa, niin voin kokea eläväni muikeasti ilmankin ylihintaisia kuminauhapöksyjäkin.

Nyt nyt.. oon aina suhtautunut Freddyihin kohtalaisen nuivasti, mutta nyt tuli Internetissä vastaan moiset.. tekonahkaisena..! Jokin sisälläni liikahti. Parempi lähteä äkkiä tusaamaan jalkoja piiiitkäksi aikaa, niin voin kokea eläväni muikeasti ilmankin ylihintaisia kuminauhapöksyjäkin.
Mulla on kolmet, kaikki verrattain hyvällä alella ostetut... Oikeastaan ostin ne kuosin takia ja siksi, että tiesin etteivät ainakaan kiristä mistään. Se kuminauha on kyllä kätevä vyötäröllä, pysyy idioottivarmasti housut ylhäällä, mietin viimeksi kun olivat jalassa että mahdollisesti polttavat myös rasvaa jenkkisten alueelta, kun kohta hikoaa aina tosi paljon.

Mulla on kolmet, kaikki verrattain hyvällä alella ostetut... Oikeastaan ostin ne kuosin takia ja siksi, että tiesin etteivät ainakaan kiristä mistään. Se kuminauha on kyllä kätevä vyötäröllä, pysyy idioottivarmasti housut ylhäällä, mietin viimeksi kun olivat jalassa että mahdollisesti polttavat myös rasvaa jenkkisten alueelta, kun kohta hikoaa aina tosi paljon.

Mä oisin muuten messissä, mutta ne äässin alla kulkevat leikkaukset häiritsee silmää. Pitkän paidan kans miks ei, jos huokeella sais jos muuten istuisi. Hyvät housut hakusessa.

Ostin joku 3v sitten neljät samanlaiset Vero Modan pillifarkut kun kerrankin löytyi mukavat ja istuvat ka vielä halvalla. Olisi pitänyt ostaa ainakin kuudet, enää yhdet ovat hyvässä kunnossa. Sopivien housujen metsästys on perseestä.

..tun pyssyleikit keskellä korpea, ois voinu mennä sivariin ja tehdä oikeita hommia. Mitenköhän myö sodassa pärjättäis ku tuntuu että kapiaisetkin on välillä pihalla ku lumiukko. Taitaa olla lähinnä tälläinen perinteitä kunnioittava perinne tuo armeija, tosin pakko kyllä myöntää on se jälkikäteen kiva muistaa miten hajos pakkas aamuina keskellä mettää, että ehkä siinä mielessä kiva käydä intti ku myöhemmin voi sitten nauresekella vituttaville tilanteille. TJ 158

Noi kirpparit on muuten aivan mahtava keksintö, mutta on sieltä tullut ostettua välillä ihan turhaakin kerran ostin 30:llä "hienon" takin jota en kertaakaan oo käyttänyt, osto oli kyllä hetken mielijohde.

Ostin joku 3v sitten neljät samanlaiset Vero Modan pillifarkut kun kerrankin löytyi mukavat ja istuvat ka vielä halvalla. Olisi pitänyt ostaa ainakin kuudet, enää yhdet ovat hyvässä kunnossa. Sopivien housujen metsästys on perseestä.

Todellakin persiistä. Nykyään en viitti kokeilla ees päälle mitään, mikä ei oo tehty jostain megasuperhyperjoustokankaasta, ei niitä välttämättä saa edes markkinoida "farkkuina". Jos joskus käy tuuri ja löytyy päälle istuvat housut, niitä varjellaan huolella ja laitetaan päälle vaan, kun on oikeesti tarve. No, onneks arkipäivät kuluuki tyylikkäästi ulkoiluhousuissa.

Mulla on vielä sekin ongelma housuissa, että olen lyhyt ja lyhyehköt (tai ei ainakaan pitkät) jalat. Ja kaikkiin housuihin tulee aina hirveät polvipussit heti. Paitsi freddyihin, jotka ovatkin oikeastaan trikoot.

on teillä erikoisia perseitä, ja jalkoja

onneksi minun mahtuvat tantanrtikokoisten 34"x34" farmarinhousujen,sisään,vaivatta
sekä kesällä että sekä talvella

Mun viimeisin ateriani oli raejuustoa ja ruusunmarjaista Pilttiä sekä puolikas banaani. Nyt juon hitaasti maitoa.

Viimeksi muokattu:
Meinasin googlettaa, mutta löytyyhän se vastaus tästä ketjusta kuitenkin. Onko kunteilla kokemusta noista kapselikahvikoneista? Tuntuu äkkiseltään viksulta vekottimelta, jos tulee tilanne että haluaa yhden kupin kahvia eikä jaksa sen takia normi kahvinkeitintä lipastaa. Kokemuksia?

Meinasin googlettaa, mutta löytyyhän se vastaus tästä ketjusta kuitenkin. Onko kunteilla kokemusta noista kapselikahvikoneista? Tuntuu äkkiseltään viksulta vekottimelta, jos tulee tilanne että haluaa yhden kupin kahvia eikä jaksa sen takia normi kahvinkeitintä lipastaa. Kokemuksia?

Dolce Gustoa voin lämpimästi suositella. Itellä se manuaalinen hinta alkaen malli. Oisko ollut 20€ tarjouksesta aikanaan ja hyvin on kestänyt.

Ite kun juon kahvia varsin harvakseltaan, niin tuo on loistava. Oma suosikki ehdottomasti puolikkaan kupin kokoinen vahva ja tummahko Lungo Intenso. Espressot myös hyviä, erikoiskahveja ei ite ole juuri tullut naatittua, mutta vieraat on tykännyt. Koko kupin kokoisista omaan makuun paras on Grande Intenso, muttei oikeen tule ostettua kuin Lungoa ja Espressoja.

Back
Ylös Bottom