Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

talviunille vetäytyminen ei olisi ollenkaan huono ajatus

työelämästä voisi ainakin irtautua, saisi nukkua myös ma,ti,ke,to,pe aamuisin:riittävästi

ei tämä työMiehen elämä etes ole hauskaa, etelleen opiskelijapojan elämä oli elämän parasta aikaa, siitä se alamäki alkoi kun vakituiset työt alkoi

Olen tainnut ennenkin mainita, mutta kouluun sitten vaan!

Olipas suorastaan yököttävä proteiinipatukka
Mitä sitä ei ihminen tekisi pettääkseen itseään.

en saa enää opintotukea semmoiseen koulutukseen joka on Minua varten, täytyisi mennä amkoohon ja sehän nyt ei tietenkään käy
ei sielä ole hauskaa kun se ei suju juostenkusten kuten toisen asteen koulutus sujui

en saa enää opintotukea semmoiseen koulutukseen joka on Minua varten, täytyisi mennä amkoohon ja sehän nyt ei tietenkään käy
ei sielä ole hauskaa kun se ei suju juostenkusten kuten toisen asteen koulutus sujui

Ei kai sitä nyt kukaan pienellä opintotuella, vaan ansiosidonnaisen verran aikuiskoulutustukea: http://www.koulutusrahasto.fi/files/9314/0412/5692/Aikuiskoulutustuki_2014-15_esite_verkko.pdf
Ja tuotahan kyllä saat, jos vaan olet ollut töissä sen 8 vuotta.

Vastahan sinä sinne menit. Vois vaikka sanoo, että muutama viikko vasta siellä lusittu. Niin se aika rullaa näköjään. Onko kontsa saanut paikat jiiriin? Jääkö vielä tekemistä, vai onko neukkula nyt niinkun redi?

Joo, pian tulee 4vko täyteen kohteessa, sitä ennen viikko metsästäen erinäisiä lupia. Seuraavaks olis 4vko venyttelyä (esan) himassa. Ihan ok rotaatio kaiketi. Pakko tänne takas on tulla. Vielä joutuu Vladimirin poikaa laittamaan tavoille. Soppari olis kolmeks vuodeks, saapi nähä.

kyllä näin on

Minun kyvyillä tyylin ollessa juosten kustu, ei kursseista napsahdellut kun ykkösiä
kokeiltu on

No mikä tossa nyt on vikana, jos pääasia on mennä viettämään sitä "elämän parasta aikaa", niin ei kai niillä arvosanoilla niin kovin ole väliä, kunhan edes jostain läpi pääsee ;)
Itse en tosin osaa tuota kusijuoksu tyyliä, vaan aina tulee edes vähän panostettua.

Joo, tossa kusijuoksussa, ja kaikessa muussakin toiminnassa kun ollaan virtsan kanssa tekemisissä, niin on se onkelma, että ei se oikein pidemmän päälle lämmitä.

Joo, tossa kusijuoksussa, ja kaikessa muussakin toiminnassa kun ollaan virtsan kanssa tekemisissä, niin on se onkelma, että ei se oikein pidemmän päälle lämmitä.

Oon aina pitänyt tätä ihan törkeän epäloogisena ajattelumallina siinä mielessä, että talvella kun maassa on lunta ja jäätä tai vähintään loskaa, niin sitähän voi vedellä siinä ämpärikaupalla ja lirauttaa aina uutta housuntäydeltä, kun vanhan lämmittävä vaikutus alkaa hiipua. Denatkin vetää viinaa ihan vaan sen takia, että pysyy talvella lämpimänä ja toisaalta kesäauringossa se jopa vähän viilentää.

jos pääasia on mennä viettämään sitä "elämän parasta aikaa",

emmä usko että se enää näin vanhana olis niin hienoa ku sillon kloppina
enää ei huvita hillua edes yökerhoissa, sillon huvitti

ja tutustuin antamaasi aineistoon, tukea maksetaan 19kk, onely
ei sillä paljoa juhlita jos vaikkapa koulutus kestää 5vuotta
ja sittenkään ei valmistu

kyllä mä kituutan työmiehen tympeää arkea elmäni loppuun saakka, onhan se jo onneksi tässäiässä tukevasti ehtoopuolella

Sokea pappa yritti ajaa päälleni suojatiellä. Aina yhtä virkistävää tajuta, että pahus tuohan tulee päälle eikä edes tajua sitä. Peräkärrin kanssa vieläpä. No, ei se minkään. Ei tullut pannukakkua Kairasta. Pihvin paistan sen kunniaksi.

emmä usko että se enää näin vanhana olis niin hienoa ku sillon kloppina
enää ei huvita hillua edes yökerhoissa, sillon huvitti

ja tutustuin antamaasi aineistoon, tukea maksetaan 19kk, onely
ei sillä paljoa juhlita jos vaikkapa koulutus kestää 5vuotta
ja sittenkään ei valmistu

kyllä mä kituutan työmiehen tympeää arkea elmäni loppuun saakka, onhan se jo onneksi tässäiässä tukevasti ehtoopuolella

Eläpä vielä toveri vokot, tää on näin vanhana noin sata kertaa hienompaa kuin silloin nuorena! 18 työvuoden jälkeen opiskelua osaa arvostaa ihan eri tavalla. Kannattaa ainakin vähän selvitellä; mulla maisterin tutkintoon esim pitäisi mennä juurikin tuo n. 19 kk, koska on yksi maisterin tutkinto jo pohjalla. Stekkaa ns. maisteriohjelmat.

Back
Ylös Bottom