Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
talviunille vetäytyminen ei olisi ollenkaan huono ajatus
työelämästä voisi ainakin irtautua, saisi nukkua myös ma,ti,ke,to,pe aamuisin:riittävästi
ei tämä työMiehen elämä etes ole hauskaa, etelleen opiskelijapojan elämä oli elämän parasta aikaa, siitä se alamäki alkoi kun vakituiset työt alkoi
Mitä sitä ei ihminen tekisi pettääkseen itseään.Olipas suorastaan yököttävä proteiinipatukka
en saa enää opintotukea semmoiseen koulutukseen joka on Minua varten, täytyisi mennä amkoohon ja sehän nyt ei tietenkään käy
ei sielä ole hauskaa kun se ei suju juostenkusten kuten toisen asteen koulutus sujui
Vastahan sinä sinne menit. Vois vaikka sanoo, että muutama viikko vasta siellä lusittu. Niin se aika rullaa näköjään. Onko kontsa saanut paikat jiiriin? Jääkö vielä tekemistä, vai onko neukkula nyt niinkun redi?
Kyllä se amk onnistuu virtsaten kesken juoksunkin.
kyvyistä
kyllä näin on
Minun kyvyillä tyylin ollessa juosten kustu, ei kursseista napsahdellut kun ykkösiä
kokeiltu on
Joo, tossa kusijuoksussa, ja kaikessa muussakin toiminnassa kun ollaan virtsan kanssa tekemisissä, niin on se onkelma, että ei se oikein pidemmän päälle lämmitä.
Tsempit sinne, itse saan veitsestä tänään klo 1330, alkaa vähän jänskättääHuomenna veitsen alle.
jos pääasia on mennä viettämään sitä "elämän parasta aikaa",
Harri oli puolentoista viikon saigonin jälkeen taas töissä. Ääni oli lenssun jäljiltä kuin Frederikillä. Alkoiko irmalla sukat pyöriä jaloissa?Hihih. Ihan pöljä tyyppi tämä mikä tuli instagramissa vastaan. Peukku sille, kun ei oo liian vakava.
https://instagram.com/p/4w3mBjMcsD/
Harri oli puolentoista viikon saigonin jälkeen taas töissä. Ääni oli lenssun jäljiltä kuin Frederikillä. Alkoiko irmalla sukat pyöriä jaloissa?
emmä usko että se enää näin vanhana olis niin hienoa ku sillon kloppina
enää ei huvita hillua edes yökerhoissa, sillon huvitti
ja tutustuin antamaasi aineistoon, tukea maksetaan 19kk, onely
ei sillä paljoa juhlita jos vaikkapa koulutus kestää 5vuotta
ja sittenkään ei valmistu
kyllä mä kituutan työmiehen tympeää arkea elmäni loppuun saakka, onhan se jo onneksi tässäiässä tukevasti ehtoopuolella