Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa hyvä selkätreeni! Sarjapainot nousi joka liikkeessä.

I just called to say että oon piakkoin selvinnyt tästä(kin) päivästä voittajana:

-kämppä on lähes tajarisiisti
-jääkaapissa on ruokaa
-olen opettanut siskokullalle asioita, kuten: maiden nimet kirjoitamme täällä isolla alkukirjaimella

Mulla ei ole vielä kerätyt univelat siinä määrin kuitattu, että olisi turvallista mennä salille tänään. Huomenna sitten kauheella ärinällä.
Joo, ei kanssa, mutta kun nykyaikataululla kerkee kerran, max. kaksi kertaa viikossa punttien pariin, niin se on mentävä, kun on mahrollisuus. Ihmeen hyvin kulki. Edellinen treenikerta viime viikon ke.

Joo, ei kanssa, mutta kun nykyaikataululla kerkee kerran, max. kaksi kertaa viikossa punttien pariin, niin se on mentävä, kun on mahrollisuus. Ihmeen hyvin kulki. Edellinen treenikerta viime viikon ke.
Ehkä se on sittenkin laatu eikä määrä. Nimim. 2kg lihasta kahdessa vuodessa kahdella salikerralla viikossa (kolmas vuosi keskellä mittausväliä kun synnytti jälkeläisen mikä piti poissa salilta kokonaan sen vuoden)

^ oli joskus juniorina yksi hämmentävimmistä leffoista, mitä oli tullut vastaan. En katso kyllä toista kertaa :D

Netflixistä Kung Fu Killer tms. soopaa ehkä.

Oli tollanen pakko tauko ku perjantaina tikattiin tota toista hihaa sen 6h verran. #LissääLeimaa :p

Minä tässä vaan pikkuhiljaa suunnittelen, mitä sitä tikkais ja mihinkä. Ideoita sinkoilee, mutta pitäis löytää se yks mikä iskis todella. Ja kauhean pitkän tauon joutuis painihommista pitää, siinä ei kolme päivää riitä :(

Minä tässä vaan pikkuhiljaa suunnittelen, mitä sitä tikkais ja mihinkä. Ideoita sinkoilee, mutta pitäis löytää se yks mikä iskis todella. Ja kauhean pitkän tauon joutuis painihommista pitää, siinä ei kolme päivää riitä :(
Elämä on täynnä valintoja, niitä saa ja pitää tehdä.

Huomenet. Summataan tähän vähän aamun oloja: nukkunut, vaan ei levännyt. Vähän niinkuin skarppi, mutta ei selvä. Jos pakkaisi punttikassin mukaan töihin ja pitäisi rähinät suoraan iltapäivällä, voisi loppupäivän sitten keskittyä vaan huokailemiseen!

Back
Ylös Bottom