Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä että katon alla on yleensä sahanpuruja.Jos vajan katolla on vappuna kymmenen senttiä lunta, mitä siitä voi päätellä?
Joo, ei kanssa, mutta kun nykyaikataululla kerkee kerran, max. kaksi kertaa viikossa punttien pariin, niin se on mentävä, kun on mahrollisuus. Ihmeen hyvin kulki. Edellinen treenikerta viime viikon ke.Mulla ei ole vielä kerätyt univelat siinä määrin kuitattu, että olisi turvallista mennä salille tänään. Huomenna sitten kauheella ärinällä.
Ehkä se on sittenkin laatu eikä määrä. Nimim. 2kg lihasta kahdessa vuodessa kahdella salikerralla viikossa (kolmas vuosi keskellä mittausväliä kun synnytti jälkeläisen mikä piti poissa salilta kokonaan sen vuoden)Joo, ei kanssa, mutta kun nykyaikataululla kerkee kerran, max. kaksi kertaa viikossa punttien pariin, niin se on mentävä, kun on mahrollisuus. Ihmeen hyvin kulki. Edellinen treenikerta viime viikon ke.
Paluu salille 3pv levon jälkeen <3 Vähän ku ois neitsyyden taas menettäny.
Oli tollanen pakko tauko ku perjantaina tikattiin tota toista hihaa sen 6h verran. #LissääLeimaa :PAaawww... mä tossa kattelin että ei vissiin tuu vapaapäiviä tälle viikkoo jos painii neljä päivää ja punttia on kolmena. Mutta ei se haittaa, paini on mukavata.
Oli tollanen pakko tauko ku perjantaina tikattiin tota toista hihaa sen 6h verran. #LissääLeimaa :p
Elämä on täynnä valintoja, niitä saa ja pitää tehdä.Minä tässä vaan pikkuhiljaa suunnittelen, mitä sitä tikkais ja mihinkä. Ideoita sinkoilee, mutta pitäis löytää se yks mikä iskis todella. Ja kauhean pitkän tauon joutuis painihommista pitää, siinä ei kolme päivää riitä :(
JepElämä on täynnä valintoja, niitä saa ja pitää tehdä.
tällä hetkellä painihommat menee mustehommien edelle.