Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_nihss6sAix1u0drs8o4_1280.jpg

Tääh, meneekö seisontaan vai miksi se on juuri nyt loppu?
Menee. Toinen on ollut jo vajaan 2 vkoa. Säätila muuttuu sen verran viileämpään suuntaan, että eiköhän tämä kesä ollut tässä.

Menee. Toinen on ollut jo vajaan 2 vkoa. Säätila muuttuu sen verran viileämpään suuntaan, että eiköhän tämä kesä ollut tässä.
Vieläkö se kannattaa seisontaan pistää, vai kikkailetko kuukausilla ja nipistät ajokuukausista?

Kivat on. b00bs1t

Vieläkö se kannattaa seisontaan pistää, vai kikkailetko kuukausilla ja nipistät ajokuukausista?
Kannattaa. Jos päivälämpötila on +10 tai alle, ei enää oikein houkuta ajelemaan. Toki pystyy, jos laittaa tarpeeksi päälle...eli oon liian mukavuudenhaluinen.
Prkl ajotakista on vetoketju särki. Joutuukohan investoimaan siihen Rukkaan (jeesus kun on kalliita) seuraavaa ajokautta varten. Olen kyllä ollut taas niiiiin kiltisti että joulupukki vois tuoda...

Mun ei tee edes mieli mutta lasillinenhan on terveellistä ja kun sitä tuossa tuo laatikko on ja kun on tuo pitsakin uunissa. Pakaste.

Back
Ylös Bottom