TissitMitä sitä näin perjantaina kirjoittaisi...vaihtoehtoja ovat:
A) Joku mukahauska kuva
B) Joku mukahauska gif
C) Tissit
D) Hyvä piisi
Mitä sanoo kuntit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TissitMitä sitä näin perjantaina kirjoittaisi...vaihtoehtoja ovat:
A) Joku mukahauska kuva
B) Joku mukahauska gif
C) Tissit
D) Hyvä piisi
Mitä sanoo kuntit?
Tääh, meneekö seisontaan vai miksi se on juuri nyt loppu?Se on loppu nyt. Vappua odotellessa.
Tissit.
Menee. Toinen on ollut jo vajaan 2 vkoa. Säätila muuttuu sen verran viileämpään suuntaan, että eiköhän tämä kesä ollut tässä.Tääh, meneekö seisontaan vai miksi se on juuri nyt loppu?
Vieläkö se kannattaa seisontaan pistää, vai kikkailetko kuukausilla ja nipistät ajokuukausista?Menee. Toinen on ollut jo vajaan 2 vkoa. Säätila muuttuu sen verran viileämpään suuntaan, että eiköhän tämä kesä ollut tässä.
Mä oon kohta kaupassa ja aion ostaa Herkkuja. Maanantaina pihtimittausVaahtokarkkiteetä kuulkaas.

Mä oon kohta kaupassa ja aion ostaa Herkkuja. Maanantaina pihtimittaus![]()
Sitä sattuu olemaan joHuhuhuu! Entä: viiniä

Kannattaa. Jos päivälämpötila on +10 tai alle, ei enää oikein houkuta ajelemaan. Toki pystyy, jos laittaa tarpeeksi päälle...eli oon liian mukavuudenhaluinen.Vieläkö se kannattaa seisontaan pistää, vai kikkailetko kuukausilla ja nipistät ajokuukausista?
Onks siellä joku pakkismiitti meneillään?Minäpäs teen hampurilaisia täällä ja kuuntelen vanhoja hittejä.