Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvästä luennosta tulee melkein yhtä hyvä olo kuin hyvästä salitreenistä. Miinus lihaskivut.

Niin, hyville puhujille kai tulee tuo efekti. Mulle tulee vaan 'Yes, en kuollut -efekti'.
Mulla on sinunkin puolesta ihan jäätävät lihaskivut. Opin tänään koulussa, että mun kannattaa itseasiassa vähentää treenaamista(!). Näistä teidän jutuista tajusin, etten ole edes huomannut, että päivä on lyhentynyt. Sen huomasin tänään, että olis voinut ehkä ottaa jonkun muun takin kuin hupparin tänne kaupunkiin, jonka nimeä emme täällä enää mainitse. Olen vaan niin innoissani kokoajan, että mikään ei purista :D No se vähän haittaa, että maanantain kyykkäämiset haittaa istumista. Vähän erilaista kuin silloin ekalla kierroksella koulussa :) Ai niin, eikun yliopistossa, anteeksi.

Pidin ennakkoon munkkipäivän.

- Kermamunkki hillolla
- 2 kuppia kahvetta

Illemmalla gymille tai weikkaan ja perään Hook:iin siiville. Läskipäivä on jokapäivä.

Mitäs kuntit meinaa vkl? Onko erinäisiä GAYhommia kuten GAYlausta tai GAYkkoja?

Veikkaan jotain GAY-askareita kotona, kuten seulanpääkiveyksen viimeistelyä, maalausta ja jotain puutöitä.
Aika puuhaa. Itsellä viekä vähän auki. Kaveri lupas pitää peli-illan. Lieroa, tomaattisotaa, elmaa ja mitä muuta keksiikään :D

Tankkausta tänään, aamujumpalla tehot kateissa. Tekisi mieli tehdä selkä uudelleen huomenna tästä syystä perhana

Tyyntä oli, rannassa vielä enemmän tokkopa, juu ja juuvittu. Tyynestä mieleen, että taitaa olla tsipotti tyynillä mielin. Toivotaan että palaa ehjempänä miekkosena. IMAG3719.webp

Mitä kuntit? Huomenna 15 done, 15 to go. On tää kuulkaa aika hevii shittii mut tästä saa sellaisen tukun euroja että pärjäilee hetken. Ja joka toisen kuukauden vapaata.

Back
Ylös Bottom