Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en pääse luurilla ollenkaan Play-kauppaan... Missä on Joxuz??!!1112 Tää ei siis lähde ollenkaan päivittämään sovelluksiaaaaaaaaaaarrggghhhhh!111

Mä en pääse luurilla ollenkaan Play-kauppaan... Missä on Joxuz??!!1112 Tää ei siis lähde ollenkaan päivittämään sovelluksiaaaaaaaaaaarrggghhhhh!111
Just pidin lounastauon ja samalla vauhdilla himaan. On vähän ollut hommaa kai :confused:

Mutta, nyt oon ansainnut taas lipsutaa Honeytä. Otan kyllä vielä kylkeen rivin sokolaatia, sen verran on hommia painettu. Eli ei kun sumppia pihistään.

Millonhan lie vuosikausia sitten kuunnellu YUP:tä. Joskus junnuna kavereiden kyydissä joutui kuuntelemaan väkisin vaikka miten paljon. Toinen pakkokuuntelussa ollut:

Syyspäivän tasauskin oli tänään. Se on nyt sitten kylymää ja pimiää pitkään. Sinne meni aurinko etelään ja niillä nyt kesä :(

EI! paras tulos päämäärääni kohti oli viimekuussa. Eli 106 kW / kk. Satasta kohti pyritään, mutta taas pitää laittaa tykki päälle, koska Docventures.

Kelatkaapas sitä, kelmusilmät!
-Tunna-

Back
Ylös Bottom