Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpa kello jo kosolti. Sen siitä saa, kun treenailee puolikin tuntia myöhemmin kuin tavallisesti.. uniaika yllättää puskista. Piti vielä viimeöistä pingviinipainajaista muistella ja pukea sanoiksi myöhempää käyttöä varten, mutta en taida enää jaksaa.
Pingupainajaisesta tuli mieleen jääkarhupainajainen muutaman vuoden takaa. Se yritti purra minulta pään irti, kun en suostunu mittaamaan sen askeleen pituutta. Ja sitten pomo valitti huonosta asiakaspalvelusta.

Pingupainajaisesta tuli mieleen jääkarhupainajainen muutaman vuoden takaa. Se yritti purra minulta pään irti, kun en suostunu mittaamaan sen askeleen pituutta. Ja sitten pomo valitti huonosta asiakaspalvelusta.

Enne. Pingviiniunessakin oli vähän ennustuksen tuntua: tv-ruudulle kävellyt keisaripingviini katsoi mua silmiin ja sanoi "tuijotan kuolleisiin talvikuukausiin". Onneksi nyt oli kohtalaisen normaalit unet, tosin viimeisessä oli mm ex, joka käskytti mua bulkkihommiin ja se vitutti.

Enne. Pingviiniunessakin oli vähän ennustuksen tuntua: tv-ruudulle kävellyt keisaripingviini katsoi mua silmiin ja sanoi "tuijotan kuolleisiin talvikuukausiin".
Veikkaan alitajunnan kuvittelevan, että talvesta tulee tylsä ja yllätyksetön. Niin minä ainakin sen tulkihtisin. Mutta jos alkaa porukkaa tippumaan kuin Commandossa, niin olin sitten väärässä.

Veikkaan alitajunnan kuvittelevan, että talvesta tulee tylsä ja yllätyksetön. Niin minä ainakin sen tulkihtisin. Mutta jos alkaa porukkaa tippumaan kuin Commandossa, niin olin sitten väärässä.

Mene ja tiedä.. voi olla ihan osuvakin veikkaus. Unessa mulle oli jotenkin selvinnyt, että en selviä talvesta, mutta en uskonut sitä. Siksi se pingviini kriipautti siinä niin pahasti. Bestis oli samana yönä nähnyt unta, että oli myös syksy ja sen suvussa joku vaiettu sairaus - sekin sai ennustuksen toiselta pingviiniltä unessani, mutta se ei jäänyt mieleen. Yhtenä hahmona oli myös musta presidentti, jossa oli jotenkin isälliset vibat... ehkä se oli alitajunnan selviytymisvinkki talvelle: kuuntele enemmän Fela Kutia niin ei ahdista niin paljon

Mene ja tiedä.. voi olla ihan osuvakin veikkaus. Unessa mulle oli jotenkin selvinnyt, että en selviä talvesta, mutta en uskonut sitä. Siksi se pingviini kriipautti siinä niin pahasti. Bestis oli samana yönä nähnyt unta, että oli myös syksy ja sen suvussa joku vaiettu sairaus - sekin sai ennustuksen toiselta pingviiniltä unessani, mutta se ei jäänyt mieleen. Yhtenä hahmona oli myös musta presidentti, jossa oli jotenkin isälliset vibat... ehkä se oli alitajunnan selviytymisvinkki talvelle: kuuntele enemmän Fela Kutia niin ei ahdista niin paljon
Tätä odotellessa: http://www.dailymail.co.uk/sciencet...aves-viewers-snapshots-subconscious-mind.html

Perhana kun tekis mieli Honeytä. Päälle lorottaisin vielä valkoset, niin jo jaksais painaa ruunia!

Hyvää meinaan sumppia pihistää!

Mites sämpylähommat? Ottaisitko jälkipalaksi, eli takaa, takapalaksi?
Kyllä, jotain ois mukava saada kosteen lisäksi. Ja periaatteessa, kun sämpylää vähän lohkasee ja halkasee, niin eikö se takaa ole otettua? Eteenpäinhän se sämpylä näyttää, eli takaa sitä sämpylää otetaan.

Tässä kun hanskahommia hommaillut, niin miettinyt että pitäs taas skarpata ATK hommien parissa. Ns. näyttöpäätehanskahommia silloin.

Back
Ylös Bottom