Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en mene saunaan. Menen suihkuun.

Kyllä kuulkaa. Jos joku minut tappaa niin se on tämä vuorotyö. Viis päivää töitä, yks vapaa. Viis päivää töitä, yks vapaa. Onneksi seuraavaksi on vaan neljä päivää töitä ja kaks vapaata. Woopwoop.

E. Mutta en valita. Ihan mukavaa tämä suurimmaksi osaksi on.

Minä panen maata
huomenna täytyy jaksaa nousta taas jo klo 0700

Ei varmaan ihan juuri nukuta, kun kävin kyläileen ja kiskasin 4 mukia kahvia :D

Mutta onhan tässä kaikkee puuhaa, siivoamista, paketointia, gopron tyhjennystä, lonkkarin laakereiden irroitus ja pesu, uusien slide-hanskojen teko... Kaikkee ois.

Mullakin ois itseasiassa ollut aika paljon kaikenlaista tekemistä vaikka tylsyyttä valittelinkin, mutta laiskuus ja saamattomuus iski. Kohta taas kiireellä hoidetaan kaikkia tekemättömiä juttuja päällekkäin :|

Huomenta, joo oon. :) Migreeni on ihan tuttu kaveri, vaikkakin paskamainen. Ei ollut edes paha kohtaus eilen, mutta kyllä toi 12 tuntia peiton alla tuli ihan tarpeeseen. Raikasta oli täälläkin - mietin herätessäni, miten voi olla niin kylmä, vaikka laitoin lämmityksenkin päälle.. no kai nyt, kun olin jättänyt ikkunan auki. Onneksi kardemumma on yhä hengissä sijainnistaan huolimatta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voin myös tarvittaessa allekirjoittaa vetoomuksen, joka vaatisi maanantain kunniaksi tissejä tiskiin!
Ei tarvitse, teen palveluksen, koska tissikuvia on tullut katseltua joutessaan hetkittäin ja ne sopivat hetkeen kuin hetkeen kun aitoja ei ole näkyvillä. ^^
11821096_487133134787487_1014746713_n.jpg

Back
Ylös Bottom