Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpas täällä ollut hiljaista. Onkohan kaikki muutkin painanut töitä hullun lailla koko päivän...paitsi futeri, joka haistelee paskaa.
Ei kai täällä kukaan mitään töitä tee? Miken läsnäolo taisi hiljentää. :) Lisäksi mulla foorumin tekstin syöttökenttä hävisi puhelimen omasta selaimesta, ja olen vasta foorumikirjoittelun alkutaipaleella. o_O

Meinasin joutua töissä kärräämään sekajätteeseen ongelmajätettä. Sanomattakin selvää, että kärräsin ne kotiin ja hoitelen Giganttiin.

Ei kai Gigantti sentään vaarallista jätettä (aiemmin: ongelmajäte) ota vastaan? Serriä toki.

Mä ajelin tänään taas busseilla. Linjat 18, 3, 1, 1 ja 5.

Minä heitän käytetyt paristot aina paperinkeräyslaatikkoon. Ja muut roskat luontoon, kyllä ne joku vanhus sieltä sitten kerää, niinkuin vanha claccinen sananlasku sanoo.

Ei kai Gigantti sentään vaarallista jätettä (aiemmin: ongelmajäte) ota vastaan? Serriä toki.

Mä ajelin tänään taas busseilla. Linjat 18, 3, 1, 1 ja 5.

Mjoo, ei siis mitään todellista ongelmajätettä. Jätettä, jonka kierrättäminen on ongelma ko. talolle, korjaan.

Minä heitän käytetyt paristot aina paperinkeräyslaatikkoon. Ja muut roskat luontoon, kyllä ne joku vanhus sieltä sitten kerää, niinkuin vanha claccinen sananlasku sanoo.

Ns jätät ne metsänhengille

Iltaa. Olen mennyt koko päivän ja illan. Kävin myös liidelissä, litlissä, litissä, ja Lidlissä. Ostin kaksi croisanttia ja ekasta oli kadonnut haukku ennen ulko-ovia. Toinen lähti kohti napaa auton ovella. Ei ollut nälkä. Ei.

Kuulostaa hyvältä. Kanaa ja makaroonia 5dl, mutta ei yhdellä aterialla. Tänään tankataan vähän hiilaria kun muutama päivä menty muutaman leipäpalan hiilareilla.

Itse käväsin päivällä tsekkaas punaset torit ja kremlit ja sotamuseossa! Painelin kadulta lihiksen. Tai lihikseltä se näytti. Mummot lämmitti. Hyvää oli reunus. Sisusta lihan sijaan kaalia! Ihan loppuun asti ei pystynyt.

Back
Ylös Bottom