Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai teillä hellakin lämpee puilla ja vesi kannetaan järvestä ?Arvasin että syy on mikrossa. Meillä ei ole koko kapinetta ollenkaan :D
Ei sentään, mutta ruoka kannetaan lihasvoimalla marketista kotiinKai teillä hellakin lämpee puilla ja vesi kannetaan järvestä ?

Ei kai täällä kukaan mitään töitä tee? Miken läsnäolo taisi hiljentää.Onpas täällä ollut hiljaista. Onkohan kaikki muutkin painanut töitä hullun lailla koko päivän...paitsi futeri, joka haistelee paskaa.
Lisäksi mulla foorumin tekstin syöttökenttä hävisi puhelimen omasta selaimesta, ja olen vasta foorumikirjoittelun alkutaipaleella. o_OMeinasin joutua töissä kärräämään sekajätteeseen ongelmajätettä. Sanomattakin selvää, että kärräsin ne kotiin ja hoitelen Giganttiin.
Ei kai Gigantti sentään vaarallista jätettä (aiemmin: ongelmajäte) ota vastaan? Serriä toki.
Mä ajelin tänään taas busseilla. Linjat 18, 3, 1, 1 ja 5.
Minä heitän käytetyt paristot aina paperinkeräyslaatikkoon. Ja muut roskat luontoon, kyllä ne joku vanhus sieltä sitten kerää, niinkuin vanha claccinen sananlasku sanoo.
Ns jätät ne metsänhengille
En ku vanhuksille.